You are not logged in.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Bang me.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
massiivinen
tän jälkee civil war
Pannaas tännekin kuva ostamastani paidasta, joka nyt päällä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
ja vittu INHUMANS
captain marvel leffa on ms marvel. ei avaruus oopperaa
GOTG2 esittelee varmaan adam warlockin
Inhumansista puheenollen, SHIELDin toisiks uusinta jaksoa katsoessa tuli mieleen että voiskohan Kyle Mäkläklän olla Maximus. Ihan vitun awesome valinta tuohon rooliin olis kyl:
Sarjakuvissahan Maximuksella ei kai lapsia ole, mutta so not.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
onhan toi mahollista. sarjahan on selkeesti menossa kosmisempaan suuntaan ja inhumans käsitteenä ois helppo esitellä sarjassa, ettei ite leffa oo pelkkää origin storyä.
saatais kanssa supervoimanen semi ihmis rotu korvaa mutantit
se obelisk huhutaan olevan terrigen kristalli josta maximus tekee sarjakuvissa terrigen pommin
rainna on varmaan kans inhuman, pystyy koskettelee obeliskia eikä delaa, niiku kaikki ihmiset
KREE mainittu nyt sarjassa. vihdoinkin
sit uncanny avengers #1 lehden kannesta kuva. black boltin valtaistuin salissa sama kaava kun AoSissa. aika selvää tää AoS/inhumans homma, ellei toi ole jotain hassuttelua
tänään mid season finale. aikamoista tykitystä luvassa luulen
Last edited by DEVILETERNAL (09.12.2014 14:32)
Just noticed something on the new ''Avengers: Age of Ultron'' poster
Elikkäs tuo on siis Vision. Ja Wikipediasta: "The Vision is an android and a member of the Avengers. The character will be portrayed by Paul Bettany in the 2015 film Avengers: Age of Ultron."
Niin siistii että Bettany pääsee tykitteleen noihin muutenkin kuin J.A.R.V.I.K.S.E.N.A
Pysyykö kukaan tai mikään Marvelin perässä?
Hyvää pohdintaa. Kuulun kyllä itse siihen joukkoon, joka ei tiedä Marvelin sarjakuvista mitään, mutta silti on hyvin pystynyt nauttimaan näistä leffoista. Varmaan menee moniakin pikkujuttuja ja viittauksia ohi, mutta kyllähän tuolta netistä löytyy tietoa, jos asia kiinnostaa. Hämmentävän pitkälle aikavälille näitä on suunniteltu ja tuo Hämähäkkimiehen Avengers yhteys oli ihan uutta tietoa mulle. Samoin tuo Ultrionin syntyhistoria, joka eroaa tulevassa leffassa sarjakuvien versiosta.
Wolverine on paras.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oon katsonut sen ekan X-Men -elokuvan, mutta sitten muut on jääneet katsomatta. Voisi joskus katsella ne ja noi Wolverine leffatkin, jos jostain löytyis.
Katoppa tuo viime vuotinen Days of Future Past ainakin!
Wolverinen soololeffoja en kyllä oo itekään nähny...
Tuo oli joku aika sitten vielä C-Moren ohjelmakirjastossa, mut nyt näemmä on jo ehtinyt poistua. Uusin Wolverine elokuva olis siellä katsottavissa 27.3. asti.
Prakk wrote:Katoppa tuo viime vuotinen Days of Future Past ainakin!
Wolverinen soololeffoja en kyllä oo itekään nähny...Tuo oli joku aika sitten vielä C-Moren ohjelmakirjastossa, mut nyt näemmä on jo ehtinyt poistua. Uusin Wolverine elokuva olis siellä katsottavissa 27.3. asti.
Paljon niitä Wolverine leffoja on tullu? En muista monta oon nähny.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.