You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Loistava proge/avaruusrock-levy ujelluksineen ja rumpukoneineen. Näiden Arthur Brownin kahden bändin levyistä ainoastaan tämä ja Crazy World of Arthur Brown taitavat olla kuunneltavia. Sen perusteella, mitä olen niitä muita kuullut, ne ovat pelkkää sekoilua ilman biisejä. Mutta tunteeko joku Arthur Brownin soololevyjä? Kannattaako jotain niistä kuunnella? Jonkun olen kuullut, mutta en muista siitä mitään.
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb2010 … ourney.jpg
Loistava proge/avaruusrock-levy ujelluksineen ja rumpukoneineen. Näiden Arthur Brownin kahden bändin levyistä ainoastaan tämä ja Crazy World of Arthur Brown taitavat olla kuunneltavia. Sen perusteella, mitä olen niitä muita kuullut, ne ovat pelkkää sekoilua ilman biisejä.
Musta Galactic Zoo Dossier on kans hyvä. Soololevyistä mulla on Dance, mut en ole kuunnellu sitä vuosiin, enkä vieläkään ostanu uutta neulaa vinyylisoittimeen, niin en voi nyt korjata asiaa. Kiinnostais kuulla uusia (edellinen on vuodelta 2013 tai 2014) ja nähdä livenä. Tälle taitaa olla topsukin?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
EndloseAngst wrote:http://img4.wikia.nocookie.net/__cb2010 … ourney.jpg
Loistava proge/avaruusrock-levy ujelluksineen ja rumpukoneineen. Näiden Arthur Brownin kahden bändin levyistä ainoastaan tämä ja Crazy World of Arthur Brown taitavat olla kuunneltavia. Sen perusteella, mitä olen niitä muita kuullut, ne ovat pelkkää sekoilua ilman biisejä.Musta Galactic Zoo Dossier on kans hyvä. Soololevyistä mulla on Dance, mut en ole kuunnellu sitä vuosiin, enkä vieläkään ostanu uutta neulaa vinyylisoittimeen, niin en voi nyt korjata asiaa. Kiinnostais kuulla uusia (edellinen on vuodelta 2013 tai 2014) ja nähdä livenä. Tälle taitaa olla topsukin?
*
Nyt lähti soimaan Galactic Zoo Dossier. Katsotaan, miltä se tuntuu tällä kertaa. Tuon Dancen voisin myös kuunnella. Niitäkin levyjä pitäisi ehkä kuunnella enemmän, missä Arthur Brown on vierailevana solistina. Ja jollain Hawkwindin live-levyllä hän taitaa olla ihan pääasiallisenakin laulajana.
Tämä on minulle rakkain Keuhkojen levy. Luultavasti siitä syystä, että se oli ensimmäinen, jonka kuulin.
herranjumala sentään miten hyvää musaa dean blunt
Aina kun kuuntelen tätä, ihmettelen miten mulla kesti niin kauan tajuta, et tää on Maailman Paras.
*
Last edited by Pilke (08.03.2015 12:29)
^4,5/5
*
Voi pojat tätä on odettu
how they run this show.
how they run this show.
*
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pitkästä aikaa. Joskus vuonna 2007 kuuntelin tätä paljon.
how they run this show.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
how they run this show.
tähän tykästyny sen verran, et nousee näin jälkikäteen omiin suosikki-julkasuihin viime vuodelta:
juke/etno/tribal/jne
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.