You are not logged in.
Kekä tulossa Tukholman keikalle?
Your eyes / like crashing jets
rc-lungenin kanssa oli puhetta että vois mennä, mut ihmetyttää kyllä, että eikö ne tosiaan oo tulossa Suomeen? Luulis että yleisöä olis tavastiallisen verran ihan varmana.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
pakko kyl mennä perunaan tukholma omalta osalta. talous on niin kuralla ettei tästä ihan heti nousta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Vähän sama on kyl tilanne meikäläiselläkin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
no ei nyt ollut oikein mistään kotoisin tuo uusi asmz. tylsiä riffejä ja efrim mölyää pienessä terssissä. päätösbiisin mellotron kyllä kuulosti ihanalta.
no ei nyt ollut oikein mistään kotoisin tuo uusi asmz. tylsiä riffejä ja efrim mölyää pienessä terssissä. päätösbiisin mellotron kyllä kuulosti ihanalta.
Tää oli fiilis aluks mut nyt ku muutaman kerran oon kuunnellu niin ihan kohtuulliselta kuulostaa. Ja Efrim's gonna Efrim.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
DMST:n feisbuuk-sivulta:
After close to 3 years of periodic soul-searching, sketching and sculpting, Do Make Say Think is finally hitting the record button. (!!!!)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
oisko sit seuraavan levyn rundilla suomeen kans kiitos?
oisko sit seuraavan levyn rundilla suomeen kans kiitos?
Hyllyn kätköstä Polmo Polpon Like Hearts Swelling LP. Et on sitten tällanen luuppisuhina-klassikko jäänyt hyllyyn pyörimään. Onneksi tuli laitettua soimaan. Tässä karapulassa erinomaista kamaa.
Hyllyn kätköstä Polmo Polpon Like Hearts Swelling LP. Et on sitten tällanen luuppisuhina-klassikko jäänyt hyllyyn pyörimään. Onneksi tuli laitettua soimaan. Tässä karapulassa erinomaista kamaa.
Diggaan kans, hieno tunnelma
hieno levy!
tää on yksi suosikkibiisuistani. constellationin kokikselta löytyy.
Fly Pan Am on ehkä paras bändi koskaan
Onpas tylsä näytebiisi.
Mä lämpenin. Vähän DMST:ia muistuttavaa soundia.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Piss Crowns Are Trebled
Godspeed You! Black Emperor Stream Asunder, Sweet and Other Distress
Menny ohi koko uus levy.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei tää ny oikein Hyvää dronea välillä, mut melodiat tota samaa sahausta kuin ennenkin. Soundit ihan jees, sopivan rujoa menoa edelleen.
Piss Crownsin hevileadit tosin kyllä
nyt kyllä tämä uusi rumpali ulos ja aidan girt takaisin kannuihin. tämä hemmetin hevipaukuttaja saa gyben soitosta katoamaan kaiken sen herkkyyden mikä siitä alunperin teki niin hyvän pändin. levyn viime minuutit kuulostaa joltain hemmetin muselta.
ei noissa biiseissä kyllä muutenkaan paljoa hurraamista ole, ekalla raidalla ihan hyvää earth-lainaa mut ei ei ei.
nyt kyllä tämä uusi rumpali ulos ja aidan girt takaisin kannuihin. tämä hemmetin hevipaukuttaja saa gyben soitosta katoamaan kaiken sen herkkyyden mikä siitä alunperin teki niin hyvän pändin. levyn viime minuutit kuulostaa joltain hemmetin muselta.
ei noissa biiseissä kyllä muutenkaan paljoa hurraamista ole, ekalla raidalla ihan hyvää earth-lainaa mut ei ei ei.
Jaa siellä on joku uusi kannuttaja. Näytebiisin perusteella olin kyllä itse sitä mieltä, että nyt ei jaksa kiinnostaa senkään vertaa että vanhan fanituksen vuoksi hankkisi. Eipä tuota edellistäkään tullut ekan parin kuuntelukerran jälkeen pyöritettyä oikeastaan yhtään.
Mageelta tää uus omaan korvaan kuulostaa. Nyrkit ilmaan.