You are not logged in.
Käytiin Okon kans pelaamassa sulkista aamulla Meikussa. Tuttu koriskenttä oli päällystetty sähäkällä sinipunasella pinnotteella ja tyämiähet keräili siel just kääkkäkaukalon jämiä pois. Toi saattaa olla pelikunnossa jo ennen pääsiäistä.
Älä päästä painiks sitä
Oon flunssassa, ei onnaa ainakaan täl viikolla.
Älä päästä painiks sitä
Kohta vois olla aika:
Vuoden nuori muotoilija.
Lauantai-iltapäivä wadap?
Onks kukaan kulkenu Meilahden ohi viime aikoina, onks korit jo kärrätty kentälle?
Älä päästä painiks sitä
Onks kukaan kulkenu Meilahden ohi viime aikoina, onks korit jo kärrätty kentälle?
En oo tulossa pomputtelemaan, mutta duunista näkyi äsken, että kyllähän siinä koriy näytti olevan. Oiskohan ollut kuusi kappaletta sinisellä alustalla
La tuskin käy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Messis, mut oon johonki neljään duunis.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
La käy! Eli oisko neljän jälkeen?
Vuoden nuori muotoilija.
emmä kyl tuukkaan koska ktp:n matsi neljältä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No oishan täs 2vs2 jo tälläkin puheella. Tokeneeks ghettis vähän aikasemmaks jo kentälle asti? Nää illat on viilentyny aika nopeesti tähän asti.
Älä päästä painiks sitä
Ei itekään pysty kovin aikaiseksi lupautumaan, mutta joskus kahelta vois olla ihan ok.
Vuoden nuori muotoilija.
Klo kaks kävis mullekin. Tuon yhen pallon.
Älä päästä painiks sitä
30-70 tuunko. En ees muista millon oon viimeks pelannut.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hei klo 14 vois käydä mullekin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Meilahdes joo, börje tulee kans ja stratum on vahva ehkä
Älä päästä painiks sitä
Jes! Otan kans pallon jos löydän pumpun ja neulan, mut ei lasketa sen varaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Mulla on neulallinen pumppu, otan sen, kaikki löysät pallot mukaan.
Noni, kausi avattu hyvillä väännöillä. Ens viikonloppuna uus yritys.
Älä päästä painiks sitä
Väännöt
Vuoden nuori muotoilija.
Hyvät oli pelit. Hyvin huomaa, että letkukäsillä ei ole juuri mitään tullut tehtyä talven aikana kun tuli käsivarret vähän kipeäksi tuosta
Mites ny tuleva viikonloppu? Aika epävakaata keliä luvassa mutta vois kyl mun puolesta koittaa pelejä la klo 16 tai sunnuntaina joskus aiemmin.
Ens viikolla pitäis olla lämpimämpää ja kuivempaa. Mulle käy pelit keskiviikosta eteenpäin.
Älä päästä painiks sitä
Voi olla, että mulla menee ens viikkoon. Sunnuntaina aivan pieni mahdollisuus.
Vuoden nuori muotoilija.
Ei osaa vielä sanoa viikonlopusta mitään. Ehkä su vois käydä.
poistun mestoilta lauantaina. takas ens viikolla.
Tää viikonloppu ei käy mullekaan
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man