You are not logged in.
Mites tää Dagger D?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
smc lähiörottien uusi levy ulkona tänään, mielipiteitä? niillekö ei vieläkään oo omaa topikkia?
Onko uutta musavideota?
bzort glorf bööth
Onko uutta musavideota?
ei kai? tää lienee uusin tai en tiiä
mulla olis ollu levy varauksessa, mutta odottelen yhtä toistakin, joka ei vielä tullut ni en jaksanu hakea
Tosta uupuu piste vitosen perästä.
bzort glorf bööth
Tosta uupuu piste vitosen perästä.
Tää onkin Elatorstai! Säännöt ei päde! #renesanssi
:salut:
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
^^ Ton biisin perusteella voisin lopettaa vaikka kokonaan levyjen oston. Missä hyvät läpät tai ees reteet starat? Missä Skele, Raimo, Ässä, Ela, Cheek, Galis, Kevin Tandu tai vaikka joku Skandaali?
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Meno suht South Park
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uus Majuri kuuntelussa. Aika hurjaa EDM-heruttelua
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Uus Majuri kuuntelussa. Aika hurjaa EDM-heruttelua
kovaa kamaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Slummikuningas ohjelman massiivinen syntymäpäivä spesiaali suorana 18.8. Klo 20-24, osoitteessa www.saysite.fi
Suurin osa ohjelman musiikista tulee oleen liveräppii, ja meillä onkin talo täynnä suamiräpin kermaa... mm. Tuuttimörkö, Silmälappu Steve, OD Kokemus, O'Malley, Mahti Ile, Matinpoika, Tiia Karoliina, Kesoilin Kunkku, Valder, sekä Slummikuninkaan vakiot, Ikonico, Skeletoni, Gabriel Hirmu ja Radam sylkevät illan aikana mikit paskakx!
Lisäksi ensimmäistä kertaa universumissa Slummikuningas tarjoilee myös Yung Selfien liveperformanssin! Muitakin yllätyksiä ja exklusiivisiä herkkuja tiedossa, eli asettukaa oikeille aalloille!
BMXT
Taakibörstaviittauksia ja muuta siistiä!
Saunooko PÄÄ-ÄIÄJÄT aina housut jalassa mitöööh?
mikäs tää draama-helmi on? (taitaa olla forumistejakin taustajoukoissa
)
Big up Draama-Helmi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ai vittu ku o hyvin otsikoitu uutinen taas Rumba, ai vittu ku onkin.
älkää aina mollatko fränää
Ei mulla ole mitään aihetta häntä juuri varsinaisesti mollata, enkä katsonut kenen kirjottama juttu toi on.
draama-helmin kasettia ei varmaan saa enää edes sisäpiiriläisiltä?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
itekki unohdin ostaa
Draama-Helmi
Kassu löytyy toki
Rumba taas ihan jäljessä, kert ite kirjotin Draama-Helmistä lyhyesti nettiin ja soitin nettiradiossa jo kesäkuun alussa
Bongasin tän alunperin tientenkin erään foorumistin instagramista
#hipster