You are not logged in.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
dj screw - june 27
tuskinpa mikään sopii paremmin kesäisen aurinkoiseen myöhäisiltapäivään kuin tämä:
upeaa musiikkia, nerokkaasti leikelty kokonaisuus ja maailman siistein kansikuva
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ No vois sit kertoa kans, et mistä levystä on kyse, kun kaikki ei EHKÄ tunnista kansikuvasta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Paavoharjun kolmas levy tuo. Nuo kannet saa hyvin pitkälti aina selvitettyä siten, että kopsaa urlin ja hakee näköishaulla googlesta. Olen tosin samaa mieltä, että nimi mieluiten matkaan ellei ole kyse jostain Pink Floydistä tai vastaavasta instituution kannen osalta nimettömästä lärtystä.
bzort glorf bööth
muistelinkin että mulla on tää ladattuna, mutta vinyyli kelpais edelleen.
tämä siis se sata white albumia päällekkäin -jutska
toi soundcloudistakin löytyvä ykköspuoli pysyi vielä aika lailla hallinnassa, mutta nyt soi alkuperäisen suosikkipuoleni eli c-puoli ja tästä ei loppua kohden ota selvää oikein että mikä biisi soi, uskomaton drone-sinfonia
elikkäs pöllöt soi, koska oli soittimessa valmiiksi. heräsin tossa äsken ja en kyllä liikaa muista illasta, meillä oli jonkinmoiset ex tempore -rapubileet kun mutsi oli löytänyt pakastimesta rapuja ja sinne piti saada tilaa, normaalit juomat toki myös, mikä selittänee muistamattomuuden. joo mutta hyvä levy tämä, jaakko tolvi on kyllä huikea monilahjakkuus.
pärisee
'