You are not logged in.
Tän linkin takaa voi osallistua Tuomaksen tapaamiseen johtavaan arvontaan
Wanna check out my galleries?
bzort glorf bööth
Kuka on Tuomas Kauhanen? Miksi haluaisin tavata sen?
jos se tarjoo kaljat niin mikä jottei
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuomas Kauhanen (s. 1985 Porvoo)[1] on Porvoosta kotoisin oleva, sittemmin helsinkiläistynyt rap-artisti.[2]
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Samalla reissulla saattaa myös päästä Pummilla Tallinnaan.
Tuomaksista haluaisin mieluummin tavata Tuomas Holopaisen tai Tuomas Mannisen. Mutta en heitäkään kauhean paljon tavata, ajattelin vain että olisi hauska jotain sanoja vaihtaa. Tuomas Holopaiselta varmaan kysyisin jotain Aku Ankasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Haluaisin tavata itse erään hyvän ystäväni Tuomaksen. Sanoisimpas, että siinä on kaveri, joka on vanhin ja rakkain ystäväni.
bzort glorf bööth
Cotton picker at night looks like a huge concert crowd. Source: https://t.co/CRJhUUKbM2 pic.twitter.com/z7QRzsqAZ1
— Simon Kuestenmacher (@simongerman600) November 5, 2017
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
rautalankaa noisis tästä. olenko tyhmä vai väsynyt, kun en ymmärrä miten liittyy tuomas kauhaseen.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
rautalankaa noisis tästä. olenko tyhmä vai väsynyt, kun en ymmärrä miten liittyy tuomas kauhaseen.
en ole noisis mutta
En tiedä kuka on Tuomas Kauhanen. Tää nyt oli vaan sopivin topsu tälläselle metaspämmille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
molemmille
hyvä topicci kyl
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
molemmille
hyvä topicci kyl
lasketaanpa vähän topikin tasoa
Odotin kuvaa Kauha-nen-kuormaajasta. Nyt Paintit tulille!
ylös! piti käydä katsomassa että mikä ihmeen topikki tämä on olikin ihan klassikkomatskua
p.s.
Lähes 30 kiloa laihduttanut Tuomas Kauhanen löysi rakkauden - kymmenen vuoden ikäero!