#241 13.08.2015 15:33

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: FLOW Festival 2015

Joe Caligula wrote:

Kävikö kukaan esim. "primassa" katsomassa tota Arthur Russell tribuuttia?

lisäinfoo tästä kiinnostais!


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#242 13.08.2015 16:16

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: FLOW Festival 2015

Muzamaza wrote:
antti wrote:
börjeslandet wrote:
börjeslandet wrote:

btw, en tiedä oonko menossa ollenkaan.

pe-su sittenkin, koska en osaa ilman. Ens vuonna vois mennä vaikka Göteborgiin. Siellä on myös elokuvia. Miksei esim. toi wallissa näytettävä teknodoku vois olla täällä? KYSYNPÄHÄN VAAN?

http://www.flowfestival.com/en/Intrigui … in-Voimala

Onhan näitä ollut aiempinakin vuosina

On mutta Göteborgissa noita on jotain 20 elokuvaa tänä vuonna.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#243 13.08.2015 16:22

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: FLOW Festival 2015

mitten wrote:
Joe Caligula wrote:

Kävikö kukaan esim. "primassa" katsomassa tota Arthur Russell tribuuttia?

lisäinfoo tästä kiinnostais!

En jätä väliin, vaikka joku tulis tähän haukkumaan paskaksi.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#244 13.08.2015 17:23

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: FLOW Festival 2015

no nyt on sitten lauantain lippu kun muut päivät oli no-no. Onhan siinäkin kattomista


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#245 13.08.2015 18:00

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: FLOW Festival 2015

Joe Caligula wrote:

Kävikö kukaan esim. "primassa" katsomassa tota Arthur Russell tribuuttia?

Joo, ihan tosi kova oli. Tyhmasti oli laitettu auditoriin mut siellakin kaikki bailas hulluna. suosittelen!


Mangojauhe goddamn.

Offline

#246 13.08.2015 18:47

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: FLOW Festival 2015

hmps. nyt alko tehdä mieli päästä lauantaina tänne. no mut. liput meni.

Offline

#247 13.08.2015 20:38

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: FLOW Festival 2015

psychocandy wrote:
Alxity wrote:
Bedderi wrote:

ÄIJÄT KATTOO RIDEA

Tulossa ollaan  spam3  grin  tongue

täällä sitten taas tongue

Mietin tässä, että millaisen äijävitsin Flown perjantailipusta, John Lennonista ja Ridesta saisi, mutta enpä nyt jaksa enää yrittää...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#248 13.08.2015 21:01

amaanilluK
Member
Registered: 08.11.2013
Posts: 331

Re: FLOW Festival 2015

Lauantai on melkosta hulinaa  wine2
18:30Skepta & Wiley (UK)
Black Tent

21:00ILoveMakonnen (US)
Black Tent

22:30Evian Christ (live) (UK)
Black Tent

00:00Tiga (live) (CA)
Black Tent

Offline

#249 14.08.2015 10:33

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: FLOW Festival 2015

Tänään War on drugs! Tänään itketään!
Ja  wine2

Offline

#250 14.08.2015 12:14

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: FLOW Festival 2015

tigrushka wrote:

Menossa la & su ninja

Ekakerta! _kaffelol

Offline

#251 14.08.2015 12:38

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: FLOW Festival 2015

Pope wrote:

no nyt on sitten lauantain lippu kun muut päivät oli no-no. Onhan siinäkin kattomista

Kuopion ainoa Ride-jäbä wrote:

sadbanana


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#252 14.08.2015 14:43

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: FLOW Festival 2015

KZ wrote:

Tänään War on drugs! Tänään itketään!
Ja  wine2

Oispa Gwar on Drugs.


Sent from my iPhone 16

Offline

#253 14.08.2015 16:22

keijo
Member
Registered: 12.07.2009
Posts: 487

Re: FLOW Festival 2015

Kohta mennään pe-su! En anna edes tänään töissä käymäni keskustelun noin 50-vuotiaan työkaverini kanssa haitata fiiilistä.

Hän: "Onko mitä viikonloppusuunnitelmia?" Minä: "Olen menossa Flow-festivaaleille." Hän: " Sepä kiva, poikani on myös tulossa. Hänen piti vielä eilen käydä ostamassa sellainen hattu, kun siellä kuulema pitää olla sellainen." Minä: "Ööö, joo niin varmaan."

Offline

#254 14.08.2015 16:58

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: FLOW Festival 2015

keijo wrote:

Kohta mennään pe-su! En anna edes tänään töissä käymäni keskustelun noin 50-vuotiaan työkaverini kanssa haitata fiiilistä.

Hän: "Onko mitä viikonloppusuunnitelmia?" Minä: "Olen menossa Flow-festivaaleille." Hän: " Sepä kiva, poikani on myös tulossa. Hänen piti vielä eilen käydä ostamassa sellainen hattu, kun siellä kuulema pitää olla sellainen." Minä: "Ööö, joo niin varmaan."

itsekin otan hatun mukaan, mutta en tiedä käytänkö biggrin ehkä jos tulee sadetta, vaikka tuskinpa tulee.

koskahan tonne jaksais vääntyä, lännen-jukka kasilta vois kiinnostaa, jos vaan saa paikan siitä 360-häkkyrästä, muuten ehkä space lady tai en tiiä.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#255 15.08.2015 03:44

interuptor bastardo
Member
Registered: 31.05.2011
Posts: 2,088

Re: FLOW Festival 2015

Ride oli melko täydellinen, mutta minkä ihmeen takia piti kitarat miksata niin hiljaiseksi? Spacelady ihan jees sen muutaman biisin minkä näin, mutta piti suksia äkkiä vittuun ku vikana biisinä tuli John Lennonin Imagine. Chic vähe tylsä ja Clark ja Arthur Russell tribute aivan jees.


and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso

Offline

#256 15.08.2015 09:03

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: FLOW Festival 2015

keijo wrote:

Kohta mennään pe-su! En anna edes tänään töissä käymäni keskustelun noin 50-vuotiaan työkaverini kanssa haitata fiiilistä.

Hän: "Onko mitä viikonloppusuunnitelmia?" Minä: "Olen menossa Flow-festivaaleille." Hän: " Sepä kiva, poikani on myös tulossa. Hänen piti vielä eilen käydä ostamassa sellainen hattu, kun siellä kuulema pitää olla sellainen." Minä: "Ööö, joo niin varmaan."

Taitaa olla kyse sellaisesta hassusta ja vähän höhlästä lippiksestä, mitkä tuntuu olevan muotia 2013-201? vuosina. Jos lyhyttukka ukolla/leidillä, niin etutukka otsalla lipan alla.


bzort glorf bööth

Offline

#257 15.08.2015 09:18

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: FLOW Festival 2015

Tomsk wrote:
KZ wrote:

Tänään War on drugs! Tänään itketään!
Ja  wine2

Oispa Gwar on Drugs.

peuk

Offline

#258 15.08.2015 10:51

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: FLOW Festival 2015

Let’s valitetaan!

*

“Täh, onks toi jono rannekkeiden vaihtoon? Miten VOI olla avauspäivänä jonoa kello 19.00, kun 20 000 muutakin tulee samaan aikaan sisään?!”

“KAHDEKSAN EUROA BISSE?”

“Miksi täällä ei netti toimi? Ei voi päivittää Instaa.”

“Kato, toi puhuu Twitterissä hashtagilla #flowfestival kun oikea häsä on #flow15. El ou el.”

“Vittu toi logo on disainattu päin vittua. Olis ehkä kannattanut jossain paltsussa vielä vähän miettiä.”

“Onpas paskat soundit. Tekis mieli mennä miksaajalle sanomaan, että noi bassot on ihan liian kovalla. Vois toki mennä kattomaan sitä toista bändiä, mutta en jaksa liikkua.”

“Tästä alueesta on yli 85 prosenttia sellaista, että sinne saa mennä bisse kädessä. MUTTA MÄ HALUAN JUST TONNE 15 prosentin alueelle!”

“Tsekkaa nyt. Tsekkaa. Kato nyt! Mitä tolla on päällä?”

“Äh, kyl Larry and the Lefthanded oli parempi.”

“Vähän olisi jo nälkä kyllä. Mitä? No enhän syö. En mä ala mitään kymppiä ruuasta maksamaan.”

“Oho, 90 euroa mennyt jo bisseen. No kerrankos sitä, heh heh!”

“Oispa nähnyt Riden/Belle & Sebastianin/Roisin Murphyn/Molokon/Beckin vuonna 1995. Nyt ne on sairaan laiskaa muniinpuhaltelua.”

“Siis onks noilla sähkökitara lavalla? Eiks se ole vähän 2005?”

“Ei täällä ole mun mielestä tänä vuonna mitään hyvää, mutta tulin nyt moikkaamaan kavereita, kun sain duunissa mainostoimistossa ilmaisen lipun.”

“Eiks tää nyt ole vähän tällaista junttimusaa?”

“VARPPINA ANNOIT RAHAA TAKAS VÄÄRIN! Etsä tiedä kuka mä oon? Eiku joo tossahan toi euron kolikko onkin. No, en pyydä anteeksi.”

“Oottekste käynyt vessassa? Helvetti mikä jono! Häh? No joo joo, siellä toisessa vessassa ei ole ollut jonoa koko iltana, tiedän, mutta ei siitä ole kysymys.”

“Hitto pitäskö sitä mennä syömään. Hmm. Tekis mieli korealaisia, yksisarvisista tehtyjä luomupihvejä, mut tetenkään JUST NIIT EI OO. Ois ees makkaraperunoita. Mut ei.”

“Hyi saatana, viidestä exästä just se pahin on tuolla. Aake, seiso edessä! No nyt se tulee tänne. EI HELVETTI EI HELVETTI EI…. Ai mooooooiiiiiiii! Ihana nähdä sua ja sun uutta kundikaveria josta näkee jo päälle että sillä on taatusti isompi kuin mulla!”

“Siis musta…. Eiku siis…. Musta rakkaudessa on tärkeintä… Aaah voin mä huikan sun salajallusta ottaa… Siis mitä mä olin sanomassa?”

“Röökit on loppu, mut mul on vaan 40 euroa tilillä ja mun pitää ostaa niillä bisseä vaikka tää alue menee kiinni tunnin päästä, joten en voi ostaa täältä. Onk sul heittää rööki?”

“Kolmeen Khaisaan mennään joo. Miten niin? Eäääh, ei siellä mitään jonoa ole, kaikki trendipellet menee Siltaseen.”

“Vittu mikä jono.”

“Haloo? Haloo? Vasthaa nyt shaatana. No nyt! Tyttihän shä olit? Me tavattiin ekan ja ainoan kerran shillon Teemun läksiäishissä 7 khuukautta shitten… Haloo? Haloo?”

http://www.rumba.fi/uutiset/uusia-nilli … a-mulkero/

Last edited by hiirimattona (15.08.2015 10:51)


bzort glorf bööth

Offline

#259 15.08.2015 11:00

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: FLOW Festival 2015

Kasilta rannekejonossa vartin yli ysi alueella. Monta HSL - liikuttaa meitä kaikkia -vitsiä tuli jonossa mieleen. (Koska niiden jipullahan tässä mennään.)  reps

Muuten kaikki on hyvin. Alue vaikutti erittäin miellyttävältä ja sillai.

Lännen-Jukka ja Ride oli ainoot keikat mitä jakso/ehti kattoo. Molemmat kovia.  kulli

Niiin no vähän Chiciä kattelin ja oli hyvä meno. Major Lazeria yhden biisin haahuillessa aluetta tutuksi. En ymmärrä tuollaista musiikkia. Scooter on parempaa.

Last edited by leposi (15.08.2015 11:05)

Offline

#260 15.08.2015 11:25

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: FLOW Festival 2015

Vähän yössä päivän agendan suhteen, mutta Islam Chipsyä ainakin bailaan ja heitän vaatteet helvettiin


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#261 15.08.2015 11:34

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: FLOW Festival 2015

grouper oli todella ihana ja koskettava, ekaa kertaa näin sen livesetupin. war on drugsista kuulin lempibiisejä vähän kauempaa, hyvältä vaikutti sekin. sit sosiaalisista syistä jätin arthur russelin instrumentalsin väliin major lazerin takia, ei välttämättä parhain valinta. en tunne tuotantoa hittejä lukuunottamatta ja turhanpäivästä se musa on, mut toki olihan sitä sekoilua makeeta seurata ja tolleen muutenkin ilmiönä kiehtovan maksimoidusti white trash. ride sit oli toisaalta aivan saatanan hyvä, diggasin koko keikasta ja hitit toimi ja lopetus oli maaginen joten 5/5 icon_coolpeuk todella hyvä fiilis tuli päätöskeikasta.


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#262 15.08.2015 12:33

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,258
Website

Re: FLOW Festival 2015

Lähdin ennen kuutta täältä periferiasta ja Oopperatalon kohdalla hoksasin että pääsylippu jäi kotiin  icon_arrow  takaisin kotiin hakemaan sitä siis   icon_twisted Sitten 45 minsaa jonotusta paikan päällä ja pääsin joskus kasin jälkeen alueelle ja kattelin ensin Lännen-Jukkaa joka oli ihan pl. Lianne La Havasia olin suunnittelut katsovani, mutta se nyt jäi väliin. En tiedä olisko se kiinnostanut edes hirveästi.

Lasten Hautausmaata kuuntelin muutaman biisin, ihan kivaa musaa, mutta se Tiivistämö oli ahdistavan kuuma ja ahdas paikka. The War on Drugs oli mulle illan pääesiintyjä ja siitä keikasta jäi tosi hyvä fiilis. Kakkoskitaristi ei ollut päässyt rundille mukaan, mutta ei se hirveästi haitannut. Kitarateknikko soitti akustista muutamassa kappaleessa. En ollut levyjä kuunnellessa pannut merkille ettei niiden biiseissä ole juurikaan rumpufillejä. Rumpali näytti kuitenkin takovan innoissaan sitä peruskomppiaan läpi biisien.

Ridestä olen suunnilleen samaa mieltä kuin Okko bändin ketjuun kirjoitti, vaikka Nowhere mulla hyllystä löytyykin. Poistuinkin muutaman biisin jälkeen katsomaan pirteää Songhoy Bluesia joka toimi livenä paremmin kuin levyltä.

Sisään jonotuksen jälkeen kaikki pelas ihan hyvin tuolla, vaikka onkin vähän turhan iso tapahtuma mun makuun.

Offline

#263 15.08.2015 12:39

keijo
Member
Registered: 12.07.2009
Posts: 487

Re: FLOW Festival 2015

Tunnustan moukkamaisuuteni kertomalla, että Arthur Russel's Instrumentals ei ollut kyllä mun juttu. Sen sijaan Ride ja War on Drugs oli kyllä kovia.

Offline

#264 15.08.2015 13:02

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: FLOW Festival 2015

kuuden jälkeen paikalle, aika pitkä jonotus, enkä loppupeleissä ehtinyt nähdä kuin kolme keikkaa kokonaan: lännen-jukka, grouper ja ride, mutta kaikki hyviä. war on drugs oli tarkoitus tsekkailla, mutta taisin tuumata teltan ovella ettei ehkä ihan mun juttu kun tuotantokaan ei ole tuttua, ostin kaljan tai lonkeron ja haahuilin pois, en oikein muista. juomapuoleen tuli siis keskityttyä, ja söinkin tuolla jotain, ainakin pizzan ja semmosen jonkun burgerin mikä lie, ja kotiin toki klassisesti kurvin grillin kautta.

alue ihan ok, mutta miksi ihmeessä en nähnyt missään niitä ohjelmalappusia, joita yleensä jaetaan portilla ja tiskeillä? nettikin jumitti niin, etten voinut tsekata kuin omaa flow-ohjelmaani, joka oli auki kännykässä, oli siis haasteellista etsiä vaihtoehtoja. no tänään onkin selkeä ohjelma, vaikkei nyt ainuttakaan aivan pakollista. mutta onko tosiaan totta että jytikset on hajonnut? frown2

EDIT: muisti palailee pätkittäin, se olikin hodari eikä burgeri minkä söin biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#265 15.08.2015 13:24

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,258
Website

Re: FLOW Festival 2015

psykokarkki wrote:

alue ihan ok, mutta miksi ihmeessä en nähnyt missään niitä ohjelmalappusia, joita yleensä jaetaan portilla ja tiskeillä?

Portilla oli rannekkeenlaittotiskillä sellaisia lappuja jossa oli aluekartta ja ohjelma.

Last edited by Firon (15.08.2015 13:24)

Offline

#266 15.08.2015 13:28

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: FLOW Festival 2015

Firon wrote:
psykokarkki wrote:

alue ihan ok, mutta miksi ihmeessä en nähnyt missään niitä ohjelmalappusia, joita yleensä jaetaan portilla ja tiskeillä?

Portilla oli rannekkeenlaittotiskillä sellaisia lappuja jossa oli aluekartta ja ohjelma.

ei ollut silloin kuin itse siellä kävin sadbanana


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#267 15.08.2015 13:51

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: FLOW Festival 2015

hiirimattona wrote:

Let’s valitetaan!

*

“Täh, onks toi jono rannekkeiden vaihtoon? Miten VOI olla avauspäivänä jonoa kello 19.00, kun 20 000 muutakin tulee samaan aikaan sisään?!”

“KAHDEKSAN EUROA BISSE?”

“Miksi täällä ei netti toimi? Ei voi päivittää Instaa.”

“Kato, toi puhuu Twitterissä hashtagilla #flowfestival kun oikea häsä on #flow15. El ou el.”

“Vittu toi logo on disainattu päin vittua. Olis ehkä kannattanut jossain paltsussa vielä vähän miettiä.”

“Onpas paskat soundit. Tekis mieli mennä miksaajalle sanomaan, että noi bassot on ihan liian kovalla. Vois toki mennä kattomaan sitä toista bändiä, mutta en jaksa liikkua.”

“Tästä alueesta on yli 85 prosenttia sellaista, että sinne saa mennä bisse kädessä. MUTTA MÄ HALUAN JUST TONNE 15 prosentin alueelle!”

“Tsekkaa nyt. Tsekkaa. Kato nyt! Mitä tolla on päällä?”

“Äh, kyl Larry and the Lefthanded oli parempi.”

“Vähän olisi jo nälkä kyllä. Mitä? No enhän syö. En mä ala mitään kymppiä ruuasta maksamaan.”

“Oho, 90 euroa mennyt jo bisseen. No kerrankos sitä, heh heh!”

“Oispa nähnyt Riden/Belle & Sebastianin/Roisin Murphyn/Molokon/Beckin vuonna 1995. Nyt ne on sairaan laiskaa muniinpuhaltelua.”

“Siis onks noilla sähkökitara lavalla? Eiks se ole vähän 2005?”

“Ei täällä ole mun mielestä tänä vuonna mitään hyvää, mutta tulin nyt moikkaamaan kavereita, kun sain duunissa mainostoimistossa ilmaisen lipun.”

“Eiks tää nyt ole vähän tällaista junttimusaa?”

“VARPPINA ANNOIT RAHAA TAKAS VÄÄRIN! Etsä tiedä kuka mä oon? Eiku joo tossahan toi euron kolikko onkin. No, en pyydä anteeksi.”

“Oottekste käynyt vessassa? Helvetti mikä jono! Häh? No joo joo, siellä toisessa vessassa ei ole ollut jonoa koko iltana, tiedän, mutta ei siitä ole kysymys.”

“Hitto pitäskö sitä mennä syömään. Hmm. Tekis mieli korealaisia, yksisarvisista tehtyjä luomupihvejä, mut tetenkään JUST NIIT EI OO. Ois ees makkaraperunoita. Mut ei.”

“Hyi saatana, viidestä exästä just se pahin on tuolla. Aake, seiso edessä! No nyt se tulee tänne. EI HELVETTI EI HELVETTI EI…. Ai mooooooiiiiiiii! Ihana nähdä sua ja sun uutta kundikaveria josta näkee jo päälle että sillä on taatusti isompi kuin mulla!”

“Siis musta…. Eiku siis…. Musta rakkaudessa on tärkeintä… Aaah voin mä huikan sun salajallusta ottaa… Siis mitä mä olin sanomassa?”

“Röökit on loppu, mut mul on vaan 40 euroa tilillä ja mun pitää ostaa niillä bisseä vaikka tää alue menee kiinni tunnin päästä, joten en voi ostaa täältä. Onk sul heittää rööki?”

“Kolmeen Khaisaan mennään joo. Miten niin? Eäääh, ei siellä mitään jonoa ole, kaikki trendipellet menee Siltaseen.”

“Vittu mikä jono.”

“Haloo? Haloo? Vasthaa nyt shaatana. No nyt! Tyttihän shä olit? Me tavattiin ekan ja ainoan kerran shillon Teemun läksiäishissä 7 khuukautta shitten… Haloo? Haloo?”

http://www.rumba.fi/uutiset/uusia-nilli … a-mulkero/

Mä tein tän jo 2008


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#268 15.08.2015 14:38

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: FLOW Festival 2015

Joo jonkinlainen bon voyage-ilmiö kyllä tuli jutusta


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#269 15.08.2015 15:47

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: FLOW Festival 2015

Firon wrote:

Ridestä olen suunnilleen samaa mieltä kuin Okko bändin ketjuun kirjoitti, vaikka Nowhere mulla hyllystä löytyykin. Poistuinkin muutaman biisin jälkeen katsomaan pirteää Songhoy Bluesia joka toimi livenä paremmin kuin levyltä.

Olisinpa itsekin älynnyt tehdä samoin.

Hisko Detria oli alkuillasta hyvää kraut/spacejumitusta, ei tosin aivan tyypilisemmästä päästä. Välillä aika arvaamatonta biisinkuljetusta, which was nice. Kitaristi on hyvässä ja pahassa melko erikoistyyppi. Tyypin laulu ehkä heikoin lenkki. Olavi Louhivuori ex-forumisti silvawhalella vahvistettuna oli hyvää hulinaa. Space Lady oli parasta ikinä kunnes tekniikka alkoi reistailla. Taktikoitiin Chiciin loppuun kuuntelemaan hittiputkea, ja silloin se ainakin toimi hyvin. Rumpali lauloi Let's Dancen ja Good Timesin aikana lavalla oli puoli festivaalia. War on Drugs oli tylsää paskaa sen muutama biisi mitä jaksettiin siinä tungoksessa kuunnella. Arthur Russellin instrumentaalit jaksoivat kiehtoa noin puoliväliin settiä, mutta jäätiin siltikin katsomaan melkein koko keikka. Instrumentaatioon ja soitantoon kun keskittyi niin löytyi uusia sävyjä. Itse sävellykset olivat aika yhden fiiliksen juttua. Ride =  icon_neutral


Sent from my iPhone 16

Offline

#270 15.08.2015 16:18

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: FLOW Festival 2015

Suurehkoa Belle & Sebastian ja Pet Shop Boys -kiimaa havaittavissa. Tunnin päästä kohti mekkalaa  psykostep

Offline

Board footer

Powered by FluxBB