You are not logged in.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
5/5 lätty
Jumalten tuhon radiointi suorana lähetyksenä Bayreuthin festivaaleilta.
Tosin cd, jossa hieman eri kuvio tuossa pyörylässä.
aivan liikuttavan ihanaa ja psykee
tää levy vaan on NIIIIIIN hyvä, tsekatkaa ihmeessä, toki eka ne kaksi varsinaista soololevyä, mut sen jälkeen
"in the blue august moon"
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Minulla on ollut hyvin epäileväinen suhtautuminen Coldplayn musiikkiin. "Musiikkia miehille, jotka itkevät masturboidessaan." Päätin lopulta kuitenkin kuunnella tämän levyn, koska siinä on tuottajana Brian Eno. Itse asiassa tämä ei kuulosta ollenkaan mahdottomalta. Toisaalta tässä tuntuvat lievästi ärsyttävän samat jutut kuin U2:ssa. Selvää U2:n vaikutustahan tässä on. Katsotaan, alkaako useammalla kuuntelulla ärsyttää enemmän vai alanko pitää tästä. Sitä paitsi mitä pahaa siinä on, jos itkee masturboidessaan.
^ en tunne koko levyä, mutta nimibiisi on edelleen loistava
Aijai, soitin arpoi peräkkäin spiritualizedin ladies and gentlemen we are floating in space ja spectrumin don't pass me by, vieläkö avaruusmiehien välit on yhtä "hyvät" kuin barneyllä ja hookyllä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Zeros - Don't Push Me Around
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sent from my iPhone 16
^ Omg, kiinnostaa! Rapsaa?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ Omg, kiinnostaa! Rapsaa?
*
hyvää kamaa, osin varmaan samaa mitä cambodia rocks -kokiksillakin. pitäis nähdä tuo filmikin joskus.