You are not logged in.
Kyllä! Myös tää: Pyramids
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
eikös tämä earl ole, jees
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Earlin Doris osoittautunut hiton kovaksi levyksi!
Vuoden nuori muotoilija.
Earlin Doris osoittautunut hiton kovaksi levyksi!
sitähän se on
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Folkhälsan wrote:Earlin Doris osoittautunut hiton kovaksi levyksi!
sitähän se on
juuh
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
The Internetin Sydiltä vahvaa feattia
New Earl Sweatshirt Album I Dont Like Shit, I Dont Go Outside Out Next Week; Hear Grief Now
Tracklist:
01 Huey
02 Mantra
03 Faucet
04 Grief
05 Off Top
06 Grown Ups (Feat. Dash)
07 AM // Radio (Feat. Wiki)
08 Inside
09 Dna (Feat. Nakel)
10. Wool (Feat. Vince Staples)
I Dont Like Shit, I Dont Go Outside is out 3/23 via Earls new label Tan Cressida and Columbia Records.
näköjään julkaisupuolella mokailtiin samoin kun kendrickinkin levyn kohdalla. tosin tässä tarkoituksena oli kai ilmoittaa albumin olemassaolosta julkaisupäivänä, mulle ainakin tuli täysin puskista.
tässä vielä griefin video, styge toimii! eiköhän tästä hyvä levy tule, earlilla on tästä porukasta visio parhaiten hanskassa.
Onpa raju biitti!
Vuoden nuori muotoilija.
Onpa raju biitti!
![]()
pelkästään positiivisessa mielessä minusta, jos soundimaailma on tuota luokkaa kauttaaltaan niin todella tiukkaa kamaa tulossa!
Olin tulossa Griefiä mehustelemaan koska soinut tuolla ulkona kävellessä napeissa vuorotellen repeatilla Futuren March Madnessin kanssa mut täällähän olikin jo alan miehet vauhdissa
Yllättävän kiinnostava levy muutenkin, ei tuolta mitään yksittäisiä yhtä hyvin nouse mutta tosi kivaa räppiä tollaseen paikasta toiseen liikkumiseen kaupungilla. Varmaan nelisen kertaa kuunnellut läpi tässä parin päivän aikana ja se on todella paljon OF-levylle 2015
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hyvä toi earlin uus. jollakin tapaa tykkään enemmän ku doriksesta. sopivan lyhyt ja earlin räppäämisessä on enemmän energiaa. hyviä biittejä myös. toi na'kel fiitti on ihan surkee
tylerin levyn tracklist. ens kuun 7 päivä
ensi maanantaina näyttäis ilmestyvän:
jaahas, näytebiisien perusteella kyllä aika kamalaa n.e.r.d-larppausta
videoo:
vähän turhanpäiväinen levy, mutta onhan tämä:
kova biisi. weezy
yritin kuunnella tylerin levyy läpi mut ei jaksa sen räppei. iha hyvii biittei, instrulevy olis parempi
based god on puhunut ja hänen sanansa on laki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuuntelen wolfia aika kamoissa mut kuulostaa vitu hyvält pitkäst aikaa, pitäiskö kuitenkin antaa viel mahis cherry bombille?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
earlin kaks studioalbumia saavat joulukuussa näköjään vihdoin vinyylijulkaisut, vois laittaa harkintaan. hyviä kumpikin