You are not logged in.
aqzu wrote:Nyt vasta huomasin, onkos nää Kraftwerkit jo lähteneet eteenpäin?
nimim. "viive"
Vein ne divariin, sain muutaman euron
Voee, ei voi mitn
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ylimääräseksi jääny Joni Mitchellin Ladies Of The Canyon (1970) ois tarjolla. Saattaa olla jopa alkuperänen amerikan painos. Aika hyväkuntonen, jotain pieniä sormenjälkiä oli jossain, mutta eivät muistaakseni haittaa meininkiä. Avattavat kannet, keskellä sanat.
Tarjotkaa jotain?
kannen väritys jäänyt kesken, saa varmaan alennusta?
Nyt ois ylimääräsenä AD:n vapaata improvisaatiota v. 1982 ja tyttöpoppia v. 1983. Kyseessä siis John Weinzierlin ja Dave Andersonin Walesissa operoivan kokoonpanon kaksi ensimmäistä levyä, ei siis oikeasti ADII:n levyjä, vaikka kansi niin väittää. Hawk on -86 uusintapainos ja suht hyväkuntonen, Meetings on alkuperänen ja hieman ripsahtelee kauttaaltaan, mutta ihan soiva peli kummiskin jos oikein muistan. Hommasin nämä cd:nä, siksi myyn, en siksi että huonoja olis Tosin en oo varma kuin moni oikiasti mun lisäkseni tykkää tuosta Meetings-levystä
Tarjotkaa jottain, ettei tartte roudata divariin.
http://www.discogs.com/artist/409536-Am … %C3%BCl-UK
(ps: näkyyks noi kuvat?)
Ostakee tämmönen klassikkopari Neil Young: After The Gold Rush (1970) ja Peter Hammill: The Silent Corner And The Empty Stage (1974). Kumpikin on vanhoja cd-painoksia, ei remastereita, mutta ainaski Hammillin tapauksessa se on hyvä asia. Hammillissa vähän pieniä jälkiä, jotka ei vaikuta soittoon. Koteloissa vähä jälkiä myös. Neil 5 e posteineen, Hammill 7 e posteineen tai kimpassa 10 e posteineen.