You are not logged in.
Metz II
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
bowien paras levy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ mikä hemmetti toi on?
täällä soi piitlesin sgt. pepper vinyyliltä, stereopainos. vaikea uskoa että pidin tätä joskus yliarvostettuna levynä ihan sairaan kovaa tykitystä koko lätty
p.s. tulin äsken hiihtämästä ja olutta on
friday morning at 9 o'clock she is faraway
on tää kyllä ihan tajuttoman kova levy, nää on kyllä niin omalla tasollaan, jonne ei muilla ole asiaa. jäisköhän melkein my bloody valentinekin kakkoseksi, koska näiden biisit on niin hyviä + toi kitarasoundi tää pitäis viimein hankkia jostain vinyylinä.
avey tare's slasher flicks
Sent from my iPhone 16
Hämäsin, kuuntelenkin Muskaa.
Sent from my iPhone 16
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Otin tämän levyn kirjastossa, koska tyyppi näyttää kansikuvassa Klaus Nomilta. Musiikki ei kuitenkaan kuulosta yhtään Klaus Nomilta. Sitten minulle selvisi järkyttävä asia: Tämä tyyppi soittaa Blink-182:ssa. Kyllähän tämä musiikillisesti menee enemmän siihen kuin Klaus Nomin suuntaan, mutta ei tämä sellaista pöljäilyä ole kuin Blink-182. Kyllä tätä ihan pystyy kuuntelemaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.