You are not logged in.
hrmunoidan salille paluu lämmitti syräntäni.
mukava kuulla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pitäis vähentää lihasmassaa ja nostaa rasvaprosenttia.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Aiokko nää turston alottaa bulukkikauven?
Eilen paino näytti 83,8 kiloa eli n. 4 kiloa tippunut pois suurinpiirtein yhtä monessa viikossa. Sarjapainot ovat silti pysyneet samassa ja muutamassa liikkeessä on voinut siirtyä jo isompiin painoihin. Vedän siltikin mieluiten suurimmaksi osaksi kohtuullisilla painoilla, että sais mahdollisimman hyvän tuntuman ja rasituksen luotua lihakseen. Vaihtelen myös eri lihasryhmien liikkeitä viikottain ja teen niiden suoritusjärjestystä, että lihas ei sopeutuisi siihen rasitukseen.
Äsken salilla uusi jalkaprässiennätys! Aikaisempi ennätys oli 1x235kgx6 ja nyt sitten meni 1x260kgx5 (tuota ennen vielä 1x240kgx8 & 1x250x8)! Tuon jälkeen vielä pudotussarjoja 1 x 200 - 150 - 100 x 15 toistoa. Sitten vähän reisikoukistajalaitteessa pudotussarjoja 60 - 52 - 45 - 37,5 silleen, että joka painoilla kolme hidasta toistoa ja kolme nopeaa ja sitten pudotus. Vikalla otin vielä 15 nopeaa toistoa, että sai puristettua kaikki mehut irti. Kolme kierrosta näitä. Tuon jälkeen yritin vähän kyykkyä ja reisikoukistajaa maaten, mutta ei niistä enää mitään tullut. Ei vaan jaksanut enempää, joten se oli sitten siinä. Oon nyt viime viikkoina tehnyt pidempiä treenejä jaloille volyymipohjaistesti, joten kiva huomata, että niistä on ollut selkeää apua. Voihan se olla, että katteltiin niinku halpaa makkaraa ku meikämainen pumppaa menemään naama norsunvitulla, mutta se on sitten voi voi, nih!
Eilen uusi ennätys jalkaprässissä 1x270kgx8. ja paino tällä hetkellä n. 89 kiloa. Tällä viikolla varmaan paukkuu varmaan 90 kilon paremmalle puolelle ekaa kertaa sitten vuoden 2000. Otan sitten kuvia kunnon edistymisestä ja postailen tähän topikkiin, kun jaksan.
^Tuosta muuten petrasin sitten 22.12.2014 1x280x6. Tänään ajattelin kokeilla 300kiloa, jos kropassa tuntuu hyvältä, mutta väsyttää kyllä nyt jostain syystä, että saa nähdä, miten käy.
Nyt on tässä vähän ennen viime vuoden loppua alkanut kesää kohti tähtäävä kuntoprojekti, jossa vaihtelen viiden viikon välein priorisoitavaa lihasryhmää ja muutenkin vähän treenejä eri päiville, että kroppa tottuis tiettyyn treenirytmiin. Toki nytkin vaihtelen treenitapoja eri lihasryhmissä viikottain (välillä volyymipainotteista pumppailua, pudotussarjoja supereita jne.). Nyt ollaan tehty enemmän selkää ja reilun viikon päästä on vuorossa jalat, sitten rinta ja sen jälkeen hauikset ja ojentajat. On tässä vähän huomannut kehittymisttä tapahtuneen selässä (aloin treenaan sitä vähän enemmän jo viime vuoden loppupuolella), joten ihan hyvin on lähtenyt projekti käyntiin. Kopsasin tän ohjelman yhdeltä "kuntosaligurulta", kun hän oli tehnyt selkää priorisoivan treenijakson ja sit sen pohjalta lähdin rakentaan näitä treenijaksoja.
Pitää laitella sitten taas myöhemmin kuvia edistymisestä kunhan ehtii. Modet oli näköjään poistaneetkin edelliset kuvat siveettömyyden vuoksi ja antoivat pariksi päiväksi bannia foorumille, mutta tästä oppineena ei tehdä enää samoja virheitä toista kertaa. turston ehti kyllä kommentoida kuviani ihan kivoiksi, mutta ei se osannut mitään sanoa kehittymisestäni. Mitä lie oli katsellut... No joo tää oli vähän tämmöstä huumoria, ei kannata kenenkään siitä vetää herneitä nenään.
MUTTA PALJONKO PENKKI?
Vou, meni turstonilla ihan luikauksella tunteisiin aiempi postaus ku alko penkkitulosta kyseleen. Noh, penkki on...mitä mä nyt sanoisin...kaksi, kolme tai neljä...no sanotaan noin kaksnumeroinen ja alkaa ysillä, mutta ei siitä sen enempää. Kun ei penkkaus kiinnosta niin ei kiinnosta.
Teetkö muuten kyykkyjä ollenkaan? Paljon nousee? TULOKSET kiinnostaa.
Aattelin lähteä kevääseen siten että ohjelma pyörisi näiden liikkeiden varassa:
Maljakyykky
Leuanveto
Suorin jaloin maastaveto
Penkki
Dippi
Kannattaa muuten tutustua tähän saittiin: http://www.super-sets.com/artikkelit/
Varikset komentavat
Kyykky on paras liike.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mulla ei riitä liikkuvuus kunnolla kyykkäämiseen Maljakyykkyä pystyn tekemään puhtaasti
Varikset komentavat
![]()
Teetkö muuten kyykkyjä ollenkaan? Paljon nousee? TULOKSET kiinnostaa.
En oo nyt vähään aikaan tehnyt, kun oikeassa kädessä on ollut jotain kipuja, jotka haittaa mm. olkapääpunnerruksissa ja kyykyissä (käsien asento on jotenkin huono siinä). Nyt se on kuitenkin parantunut, niin varmaan alan taas takakyykkyä tekeen reilun viikon päästä, kun jalkojen priorisointi alkaa. Joskus alkusyksyllä oon tehnyt 10x100kg takakyykyssä. En oo kokeillut mitään ykkösiä, kun ei ne oikein palvele sitä lihaksen kasvattamista ja loukkaantumisriski kasvaa. Mieluummin otan pienempiä painoja, joita pystyy kontrolloimaan ja tekniikka pysyy suht kasassa koko suorituksen ajan. Maveakaan en oo nyt vähään aikaan tehnyt, kun alaselkä on vihotellut, mutta pitää sekin ottaa taas ohjelmaan mukaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hassuttelija hankki just salikortin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vaihdoin ohjelmaa ja ekan treenin perusteella ihan jepa. Hiki ainakin lensi
Varikset komentavat
Kuntosalilla käyntiin kuuluu itsestään puhuminen kolmannessa persoonassa (?)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Firon on nyt käynyt viikon verran kuntosalilla ja päässyt eroon elinikäisestä kuntosalivihastaan. Toi kyseinen paikka on yllättänyt positiivisesti, koska siellä ei käy kovin paljon ihmisiä, mutta uima-allas, sauna ja kuntoilulaitteet on hyvälaatuiset. Saunassa ja uima-altaassa ei useimpina päivinä ole ollut ketään muuta
Voi olla että jatkan tuolla käymistä senkin jälkeen, kun ei ole enää kylppariremontin takia pakko.
Oho uima-allas.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En saa mitää tuntumaa perseeseen mavella ja yhen jalan jalkaprässillä
Liian pitkät reisilihakset ja teen kaikki liikkeet aina etureisillä? Enpä tiijjä. Mitten kävi joskus opettamassa kyykkyä mut en mä nyt yksin uskalla tota opetella uusiks sentään. Ehkä tätä pitäs vaa harrastaa pitkään säännöllisesti voimanostoliikkeisiin keskittyen oman bravuurin eli rintaprässin ( ) sijasta. Mulla on aina noita tyyliin 3kk kausittaisia treenipätkiä fiiliksen mukaan.