You are not logged in.
KZ wrote:Olipa taas aika paskaa. Vihaan liikuntaa. Ehkä pitäis sallia itselle että kävelee välillä. Vihaan liikuntaa.
Pitäskö mun alottaa joku somekanava missä harrastan liikuntaa ja sit aina kerron miten perseestä se on?Keksi joku kivempi laji? Savate, curling, miekkailu, ampumahiihto, voimanosto, squash, 110 metrin aidat tms?
Tennis, sulis, sqwash kivoja lajeja. Semmoset kaverit joiden kans vois läimiä asuu liian eri alueella että viittis mitää pysyvää vuoroa järjestää. Karvapalloa huidoin tosiaan junnuna 10 vuotta.
Ja kävely on jees, kun se on oikeestaan sama ku ei tekis mitään mut on kuitenki jonkinlaista liikuntaa.
Eihän se juoksu tietty kulje, jos ajattelee koko ajan miten perseestä se ja koko elämä on.
Tätä valitusta tulee sit koko kesän fuck off
![]()
Lenkkeilet vaan keväästä syksyyn jos oikein ymmärsin? Joistain edellisistä viesteistä tuli vibat, että aika rankkoja lenkkejä vedät ja vielä heti pitkän tauon jälkeen? Vauhtia leppoisemmaks ja jos pelkät maisemat ja omat ajatukset eivät miellytä ni sit kuulokkeet päähän ja musaa, podacasteja tai äänikirjoja pyörimään. Sellainen normaali peruskuntolenkki pitäis tuntua kevyeltä ja lenkin jälkeen olisi vaan ihan pientä väsyä, jos sitäkään. PK-lenkit kuitenkin kehittää sitä kuntoa parhaiten. Lenkin voi vaihtaa myös reippaaseen kävelyyn tai sit vaikka juosta ja kävellä vuorotellen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Karvan päälle 1h per 10km on vauhti matkasta riippumatta. Sehän on sama kun 2km per cooperi. Kai sitä vois koittaa semmosta saatanan löysää tuskin kävelyä nopeampaa vauhtia. Kankea iso ruho ei kepeästi liidä.
Karvan päälle 1h per 10km on vauhti matkasta riippumatta. Sehän on sama kun 2km per cooperi. Kai sitä vois koittaa semmosta saatanan löysää tuskin kävelyä nopeampaa vauhtia. Kankea iso ruho ei kepeästi liidä.
Yks yleisimmistä virheistä on liian kovaa juokseminen. About 80% lenkeistä pitäis vetää alle aerobisen kynnyksen sykkeillä. Ton aerobisen kynnyksen ihmiset yleensä yliarvioivat. Itse hankin muutama vuosi sitten sykemittarin ja kävin ihan laktaattitesteissä hakemassa oikeat kynnysarvot. Sen jälkeen noista PK-lenkeistä piti tiputtaa vauhtia aivan saatanasti. Olihan se vaikeaa aluksi juosta hitaasti, mutta aika nopeasti siihen tottui. Vammat ja kivut on vähentyneet ton jälkeen radikaalisti.
Mun PK-lenkit kestää yleensä noin 75 min ja siinä ajassa juoksen 10-11 km.
Last edited by turston (22.05.2019 17:47)
Tai sitten ala pyöräilemään kuntolenkkiä? Hölkkääminen on kyl vitun tylsää puuhaa jpp.
Varikset komentavat
Harmillisen välinelaji tää pyöräily mut yleensä noin sanovat eivät oo kokeilleet kunnon lenkkipyörää oli se sitten maasto tai maantie
lähde: ydinaukio, aika hiton monta asiakasta
ontopic: ite aattelin kyl kesän aikana koettaa skarpata ja käydä vähän harrastelemassa polkujuoksua. ja jotain ylämäkivetoja pitäis kans käydä tekemässä
Varikset komentavat
voin lähtee kz sun kaa pelaa kössii tai sulist, en kyl vakituisesti jaksa sitoutua mut sillo tällö olis kiva. varmaan ihan tasasia pelejä saadaan molempien mailapelipohjan ansiosta.
Minne asti pitää lähtee?
Okko wrote:voin lähtee kz sun kaa pelaa kössii tai sulist, en kyl vakituisesti jaksa sitoutua mut sillo tällö olis kiva. varmaan ihan tasasia pelejä saadaan molempien mailapelipohjan ansiosta.
Minne asti pitää lähtee?
Meilahti tai Merihaka?
Ei viitti tällä viikolla käydä jolkottamassa ettei tule taas jalka kipeeks ennen sidewayssiä
Tai sit lyhyempää lenkkiä? Sellainen pitkäkestoinen iskutus jaloille ei ole kovin hyväksi, jos siihen ei ole tottunut, vaikka vauhti ei päätä huimaisikaan. Maltillisesti pituutta lisää lenkkeihin.
Tänään 4 km hölkkälenkki. Ajattelin alkaa tätä tekemään vähän kuntonyrkkeilyn ja pyöräilyn vastapainoksi. Nopeasti tuosta palautui, mutta kyllähän toi tärähtely varsinkin asfaltilla tuntuu.
Ajattelin tosiaan alotella vähän pienemmillä lenkeillä, niin jalat tottuu tähän. Semivittumaista puuhaa, mutta kyllähän tota nyt voi kesällä tehdä, vaihtelun vuoksi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kerran viikossa vetäny nyt 5 km hölkkälenkin. Ehkä jos ton nostaa sinne kuuteen kilsaan, niin voi pitää siinä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
I went for a run this morning. Now I feel the urge to invade Poland pic.twitter.com/O26dwloFvb
— Claire Lehmann (@clairlemon) October 1, 2019
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään lenkillä taustakuunteluna Areenasta Kafkan Kirjeitä Milenalle. Kai sen voi näinkin tehdä.
Mikäs teillä on kävelynopeus?
Mulla aika tarkkaan 12min per kilometri, noin tuhat askelta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään 4 km hölkkälenkki. Ajattelin alkaa tätä tekemään vähän kuntonyrkkeilyn ja pyöräilyn vastapainoksi. Nopeasti tuosta palautui, mutta kyllähän toi tärähtely varsinkin asfaltilla tuntuu.
Ajattelin tosiaan alotella vähän pienemmillä lenkeillä, niin jalat tottuu tähän. Semivittumaista puuhaa, mutta kyllähän tota nyt voi kesällä tehdä, vaihtelun vuoksi.
Yritä saada askel mahd rullaavaksi. Tärähtää toki silti, mutta jos jne.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
barton_funk wrote:Tänään 4 km hölkkälenkki. Ajattelin alkaa tätä tekemään vähän kuntonyrkkeilyn ja pyöräilyn vastapainoksi. Nopeasti tuosta palautui, mutta kyllähän toi tärähtely varsinkin asfaltilla tuntuu.
Yritä saada askel mahd rullaavaksi. Tärähtää toki silti, mutta jos jne.
Joo, on se askel rullaavammaksi kehittynyt. Tässä eristyksessä oon käyny aika monena päivänä viikossa töitten jälkeen lyhyemmällä vajaan puolen tunnin hölkällä pään nollaamiseksi. Tänään aamusella vedin vähän yli kuus kilsaa 43 minuuttia, mukavan leppoisa vauhti. Lopuksi vielä pieni mäkispurtti. Mukava vetää aamulla kun on viileää ja aurinko paistaa. Ite kun oon kova hikoilemaan, kun on viileämpää hikoilu ei oo niin voimakasta. Varsinkin vituttaa ulkona kun hiki menee silmiin.
Pitäisköhän hommata joku hikipanta? Dorkan näköinen, ja mulla on niin iso pää, ettei vältsyyn ees mahdu.
5-6 km iteki vedelly tässä. Alotin niin että laskin 100 kävely sit 100 juoksuaskelta, nyt siirtyny suunnillee 100/200.
Asfaltilla joutuu vetelee ku lähimmät ruuhkattomat pehmeet radat on varmaa 10 km päässä.
Last edited by Jean-Babtiste (10.04.2020 16:21)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tossa menee nyt se reilu 30 min. Sit kävelen portaat vielä ylös ja vähän voimailen.
Nyt tosin vähän taukoo ku oon ajellu pyörällä.
Pyörät on perseestä, this is what I want.
Electric walking bike??
— Tansu YEĞEN (@TansuYegen) September 17, 2022
pic.twitter.com/Yhy28OMCHt