1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Kuulokkeet

#151 07.02.2020 10:47

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Kuulokkeet

Firon wrote:

Ostin Valco Vastamelukuulokkeet kun sain duunin kautta noista 20% alennusta ja hinnaksi jäi 126 euroa. Ihan riittävän hyvät tällee työkäytössä eikä tartte enää kuunnella muita ääliöitä täällä avotoimistossa  icon_cool

Ei saada enää toimiston tädin höpinöiden parhaimpia siis icon_neutral


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#152 04.03.2020 11:26

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kuulokkeet

En ymmärrä mitä hienoa on noissa kuulokkeissa, joissa on toisessa kupissa kosetustoiminnot ja volumen ja kappaleen vaihto tehdään swaippaamalla tai koskettamalla (ja muita vaihtoehtoja ei ole). Minusta hyvin epäkäytännöllinen. Ja kaikki high endimmät bluetooth kuulokkeet tuppaa nykyään olemaan tämmösiä.  Pakko tunkea joka paikkaan kosketustoimintoja vaikka asian voisi paljon kätevämmin hoitaa napilla jota voi nylkyttää eri suuntiin, kuten on marshallin kuulokkeissa tehty. "Lisäarvoa kuulokkeille tuo huikea 30 tunnin akunkesto, sekä oikeassa korvakupissa sijaitseva kosketuspinta." Vittu ei mitään lisäarvoa mad


Tuanoi saatana.

Offline

#153 04.03.2020 13:59

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kuulokkeet

Ja yksi asia josta ei hirveesti puhuta on bluetooth kuulokkeiden taustakohina.


Tuanoi saatana.

Offline

#154 05.03.2020 15:46

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Kuulokkeet

Älä osta high endiä, nylkytä halpiskuulokkeita eli Marshalleja aka Marsuja colorflash

Sonyissa on kosketuspainikkeet, enkä nyt tiedä olisiko joku mekaaninen nappikuulokkeissa kovin kiva nylkyttää eestaas. Mulla on vain oikean napin painike päällä, käytän sitä pausena. Ihan näppärä kun oppi että painalluksesta kestää hetki että reagoi. Kosketusnapin etu lienee myös että siihen saa useamman toiminnon, yksi painallus, kaksi painallusta, ja pitkä painallus. Tee tämä mekaanisella vivulla korvanapissa.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#155 06.03.2020 10:21

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kuulokkeet

Oletteko havainneet bluetooth vastamelu kuulokkeissa (ei nappikuulokkeet) taustakohinaa ?


Tuanoi saatana.

Offline

#156 06.03.2020 11:58

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,229
Website

Re: Kuulokkeet

nappikuulokkeet hajos viimeisen kerran, eli ne JBL:n T290 -halpikset, joita gigantissa saa kolmellakympillä. vissiin 3 - 4 kertaa olin jo vaihtanut takuuseen mutta takuu loppui marraskuussa. ei muuta ku uudet tulille, en tullut edes kysyneeksi onko takuuaika vielä kaksi vuotta, mutta eiköhän se selviä ajan mittaan... icon_biggrin

noissahan aina jossain vaiheessa toinen kanava hiljenee ja eihän noi oikein pysy aina kunnolla korvissa ja muutenkin hankalat, mutta en nyt osannut muutakaan tehdä tässä tilanteessa ku hakea uudet ja on noissa ihan ok ääni tommosiksi ff


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#157 07.03.2020 23:24

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,565

Re: Kuulokkeet

RO6VO6e.png

Ostin tänään Lidlistä tommoset. Nää ei oo ne samat mistä internet on kohissu, vaan ovat vähän tämmöset muovisemmat ja eikös ne kohuluurit maksanu 25e? En oo oikeestaan mobiilimusaa pahemmin harrastanu viime aikoina, mutta katotaas miten tämä tästä lähtee  icon_surprised

Offline

#158 08.03.2020 13:54

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,996

Re: Kuulokkeet

hezma wrote:

https://i.imgur.com/RO6VO6e.png

Ostin tänään Lidlistä tommoset. Nää ei oo ne samat mistä internet on kohissu, vaan ovat vähän tämmöset muovisemmat ja eikös ne kohuluurit maksanu 25e? En oo oikeestaan mobiilimusaa pahemmin harrastanu viime aikoina, mutta katotaas miten tämä tästä lähtee  icon_surprised

Kiinnostaa miten hyvin noissa pitää yhteys. Mulla oli aikoinaan yhdet halpis bluetoothit,jotka pätki koko ajan. Nykyään käytössä sporttiluurit, jotka pitää yhteyden ihan mukavasti. Paa rapsaa,miten toimii.

Melko ratkaisevaa voi olla, mikä versio Bluetoothista käytössä.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#159 08.03.2020 13:57

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,996

Re: Kuulokkeet

barton_funk wrote:
hezma wrote:

https://i.imgur.com/RO6VO6e.png

Ostin tänään Lidlistä tommoset. Nää ei oo ne samat mistä internet on kohissu, vaan ovat vähän tämmöset muovisemmat ja eikös ne kohuluurit maksanu 25e? En oo oikeestaan mobiilimusaa pahemmin harrastanu viime aikoina, mutta katotaas miten tämä tästä lähtee  icon_surprised

Kiinnostaa miten hyvin noissa pitää yhteys. Mulla oli aikoinaan yhdet halpis bluetoothit,jotka pätki koko ajan. Nykyään käytössä sporttiluurit, jotka pitää yhteyden ihan mukavasti. Paa rapsaa,miten toimii.

Melko ratkaisevaa voi olla, mikä versio Bluetoothista käytössä.

Oho, noissa pitäis olla Bluetooth 5.0 https://sportyfeel.fi/silvercrest-bluet … armaa.html

Oispa USB-c liitinki, mutta tolla hinnalla ei nyt voi todellakaan kaikkea saada.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#160 08.03.2020 14:30

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kuulokkeet

Kiinnostaa kohuluurit ilman mitään pluutuut hömpötyxiä. Liian nykyaikaa, vittuun sellaset.

Offline

#161 17.03.2020 09:18

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Kuulokkeet

noiseidea wrote:

Menin sitten Sony WH-1000XM3:t tilaamaan kun löytyi halvemmalla kuin linkin kaupasta.

Juuh elikkäs, nää olleet nyt kuukauden verran korvissa 24/7 eiq mitäs.

Alussa kesti hieman aikaa löytää oikeat vaihtopäät nappeihin, ja myös itse nappien oikea asento. Kerran jurrissa noita pyörittelin korvissa ja siitten ns. loksahti kohdalleen. Muistakaa juoda alkoholia.

Ei ole valittamista millään tavalla kuulokkeista. Vaikka noi on vastamelukuulokkeet niin ei missään nimessä blokkaa kaikkea ulkoa tulevaa melua, mutta ero on todella huomattava jos metrossa laittaa vastamelun pois päältä. Päitä on tosiaan kolmea eri kokoa, oon enimmäkseen käyttänyt isoimpia. Akkukeston kanssa ei ole ollut ongelmia, noiden mukana tulee kotelo jossa napit latautuu, joten napit koteloon ja taskuun ja sähköä tuloo, jos kotelo on latingissa toki. Akkukesto oli ehkä se mikä napeissa etukäteen eniten mietitytti. Appilla tuota tosiaan tarvittaessa komennetaan, sieltä saa säädettyä paljon blokataan, firmispäivitykset jne. Molemmissa napeissa tosiaan hipaisunapit, appilla saa säädettyä että mitä noi tekee pause, seuraava biisi, soita äidille, soita pelkkää nu metalia, lisää volaa, nää perusjutut.

Se että onko noi hintansa väärti (maksoi 189e) on eri kysymys, mutta tyytyväinen olen ollut. Antaisin 4-/5.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#162 17.03.2020 10:37

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kuulokkeet

Nappikuulokkeet tongue


Tuanoi saatana.

Offline

#163 20.03.2020 15:21

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Kuulokkeet

Hauskintahan noissa on se että firmispäivityksen aikana noi täytyy pitää korvissa, noi menee siis pois päältä (tätä asetusta voi vaihtaa) kun ottaa pois korvista. Tai "hauskinta".


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#164 20.03.2020 16:22

gray charlie
laupias ajojahtilainen
From: google-yliopisto
Registered: 06.10.2019
Posts: 634

Re: Kuulokkeet

tollaset soundliberty 53 täysin langattomat nappikuulokkeet olleet kans käytössä tossa muutaman viikon, kun sai 38 eurolla sellaset tarjouksesta. aika pitkälti satasen tuntumassa tai tuolla puolen tommosten hinta yleensä, niin näissä kyllä hintalaatusuhde pelaa. ei kyllä valittamista toiminnasta tai soundista siihen nähden, nettiarvostelut antoivat ennen ostoa osviittaa ja ihan pitävältä on tuntunut. ei langallisetkaan nappikuulokkeet oo olleet ikinä mitään laadukkainta kamaa mulla niin kelpaa ihan hyvin halvempikin malli. hyvä toi latauskotelo myös noille ja tuntuu akkua piisaavan.


tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst

Offline

#165 30.10.2021 12:41

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,529

Re: Kuulokkeet

Ostin tapaturmaisesti hajonneiden nappien tilalle uudet mallia Sony WF-1000XM4. Maksoi aivan liikaa, mutta voihan jestas nämä on hyvät. Istuu täydellisesti korvaani ja taustamelun poisto on aivan uskomattoman hyvä. Enää ei oikeastaan edes harmita, että vanhat meni rikki.

Offline

#166 14.11.2021 14:08

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,294

Re: Kuulokkeet

Voiks revenneitä pehmusteita korjata missään? Takuuta ei ole enää jäljellä.


NE71A6c.jpg

Offline

#167 14.11.2021 14:51

Z Is for Zpede
Member
From: Aasila
Registered: 15.05.2021
Posts: 122

Re: Kuulokkeet

muumipoimuri wrote:

Voiks revenneitä pehmusteita korjata missään? Takuuta ei ole enää jäljellä.

Joo oon sitä ittekin ihmetellyt


Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.

Offline

#168 15.11.2021 17:42

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,294

Re: Kuulokkeet

muumipoimuri wrote:

Voiks revenneitä pehmusteita korjata missään? Takuuta ei ole enää jäljellä.

Verkkokaupasta löyty vaihtopehmusteet tolle mallille. Kalliit kuulokkeet ja molemmat pehmusteet revenny puolentoista vuoden käytöllä. Se voi tietty edistää repeentymistä jos kuljettelee niitä repussa ilman koteloa.


NE71A6c.jpg

Offline

#169 15.11.2021 17:53

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,055

Re: Kuulokkeet

Mulla menee boseista pehmusteet varmaan puolessa vuodessa rikki, vaikka en ees käytä joka päivä. Pitäs varmaan vaihtaa johonki parempaan malliin tai en tiiä.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#170 15.11.2021 18:18

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,294

Re: Kuulokkeet

jookcha wrote:

Mulla menee boseista pehmusteet varmaan puolessa vuodessa rikki, vaikka en ees käytä joka päivä. Pitäs varmaan vaihtaa johonki parempaan malliin tai en tiiä.

Boset on mullaki.


NE71A6c.jpg

Offline

#171 18.11.2021 21:03

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,294

Re: Kuulokkeet

2 vuotta takuu uusissa cushioneissa.


NE71A6c.jpg

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Kuulokkeet

Board footer

Powered by FluxBB