You are not logged in.
Suomi on jalkapallon kehitysmaa. Oikeissa kulttuurimaissa tällaiset otetaan huomioon jo ennen kauden alkua (Ruotsi). Vituttaa.
Voitettiin tänään, hihhei, ja Noisiskin syötti yhen maalin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Voitettiin tänään, hihhei, ja Noisiskin syötti yhen maalin
SYÖTTI? melkosta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eiks noisetilla irtoa pallo lapikkaasta kaverille?
Varikset komentavat
Eiks noisetilla irtoa pallo lapikkaasta kaverille?
Maanantaina irtosi kyllä kulmapotkusta ihan nätisti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:913d64eee2="kraakku"]Eiks noisetilla irtoa pallo lapikkaasta kaverille?
Maanantaina irtosi kyllä kulmapotkusta ihan nätisti.[/quote:913d64eee2]Mulle se sano taannoin, että se yrittää aina kulmasta suoraan maaliin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:ea811b084d]TPS joutunee Tammelaan
JARI WELLING
Tampere Unitedin ja Turun Palloseuran lauantaiksi alunperin merkitystä jalkapalloliigan ottelun siirtämisestä on tullut melkoinen farssi. Liiga päätti torstaina päivällä siirtää ottelun runsaalla viikolla sunnuntaiksi elokuun 19. päivä. Päätöstä tehtäessä liiga eikä TamU kuitenkaan osannut ottaa huomioon, että Ratinan stadion ei ole tuolloin käytetettävissä.
Lauantaina 18. elokuuta Ratinan stadionilla on Toton konsertti, jonka jälkeen kentän kuntoon laittamiseen menee kenttämestari Esa Auvisen mukaan noin kaksi ja puoli päivää.
Kaiken lisäksi Palloliitto on tehnyt Ratinan stadionin käytöstä hoitosopimuksen, jonka mukaan 22. elokuuta pelattavaa Suomi-Kazakstan -ottelua ennen kentällä ei saa pelata muutamaan päivään.
Jo alunperin Ratinan stadionilla piti pelata 19.8. Ilveksen naisten sarjaottelu, mutta se siirrettiin Tammelaan.
Tällä hetkellä näyttääkin siltä, että TPS-ottelu pelataan todellakin 19. elokuuta, mutta myös Tammelan kentällä, joka ei kaikilta osin täytä liigakriteereitä.
Ottelusiirto aiheuttaa myös sen, että TPS:n päävalmentaja Mika-Matti Paatelainen, Armand One ja Jussi Nuorela jäävät pois 18.8. Helsingissä pelattavasta jalkapalloliigan Tähdistöottelusta.
TPS:lle ottelusiirto on sinänsä siinä mielessä urheilullisesti jopa parempi, että One ja Nuorela ovat todennäköisesti jo pelikunnossa 19.8.
Toisaalta kaikkien mieluiten TPS olisi halunnut pelata ottelun silti jo nyt lauantaina, kuten alunperin otteluohjelmassa oli.
http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts= … :0:0:0:0:0:[/quote:ea811b084d]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Gintsukin hereillä
Toki toki.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ooh, Tammela. Kenttähän siellä pitäisi kunnossa olla, mutta ei se toisaalta ole täysin Suomen ykkösjoukkueiden kohtaamiseen soveltuvassa kunnossa. Itse olen nyt ja ikuisesti pro-Tammela -väkeä joten lämmittää kovin jos tuo noin on.
Tosin tuohon peliin on jaettu hulluna lippuja tampereella ja jos ne käyvät myös siirrettyyn peliin niin silloinhan Tammelassa on heti se 5000, mutta hiljaisia katsojia. No joo, typeriä siirtoja tällaiset toisaalta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:0ccb7e5355="aqzu"]Ooh, Tammela. Kenttähän siellä pitäisi kunnossa olla, mutta ei se toisaalta ole täysin Suomen ykkösjoukkueiden kohtaamiseen soveltuvassa kunnossa. Itse olen nyt ja ikuisesti pro-Tammela -väkeä joten lämmittää kovin jos tuo noin on.
Tosin tuohon peliin on jaettu hulluna lippuja tampereella ja jos ne käyvät myös siirrettyyn peliin niin silloinhan Tammelassa on heti se 5000, mutta hiljaisia katsojia. No joo, typeriä siirtoja tällaiset toisaalta.[/quote:0ccb7e5355]
Niin, paljos se Tammela vetää ja mikä niissä puitteissa on vikana? Ratina on ainakin helvetin ankea paikka, juoksuratoineen ja vähäisine katsojineen.
"A repo man's always intense"
[quote:1197854f28="Leif Erikson"][quote:1197854f28="aqzu"]Ooh, Tammela. Kenttähän siellä pitäisi kunnossa olla, mutta ei se toisaalta ole täysin Suomen ykkösjoukkueiden kohtaamiseen soveltuvassa kunnossa. Itse olen nyt ja ikuisesti pro-Tammela -väkeä joten lämmittää kovin jos tuo noin on.
Tosin tuohon peliin on jaettu hulluna lippuja tampereella ja jos ne käyvät myös siirrettyyn peliin niin silloinhan Tammelassa on heti se 5000, mutta hiljaisia katsojia. No joo, typeriä siirtoja tällaiset toisaalta.[/quote:1197854f28]
Niin, paljos se Tammela vetää ja mikä niissä puitteissa on vikana? Ratina on ainakin helvetin ankea paikka, juoksuratoineen ja vähäisine katsojineen.[/quote:1197854f28]
Tammela vetää noin 5000 jos en väärin muista. Puitteissa on ongelmana tietty ahtaus ja sosiaalitilat jne eivät ole liigan vaatimalla tasolla. Hekumallisinta Tammelassa on juuri se että kenttä on katsomoissa kiinni ja pienemmälläkin määrällä saadaan aikaan kunnon meininki. Lähinnä siis hain sitä että Ratinaan olisi ollut tulossa kunnon määrä ihmisiä tuohon peliin joten sinnekin olis saanut fiilistä. Itse olen täysin Tammelan kannalla ja näkisin mielelläni pääkatsomon tilalle rakennettavan Kupittaa-tyyppisesti kunnon katsomorakennuksen jotta paikka saataisiin nykyajan vaatimusten mukaiseksi.
[quote:9cb3511f97="shanks"]Italian Serie A jatkossa yksinoikeudella CANAL+:lla
Portugalin jalkapalloliigan tv-oikeudet täydentävät jalkapallotarjontaa
Italian jalkapallon pääsarja, Serie A, näkyy jatkossa CANAL+:lla yksinoikeudella. Uuden Serie A -sopimuksen lisäksi CANAL+ on hankkinut tv-oikeudet Portugalin jalkapalloliigan otteluihin. Molemmat tuoreet sopimukset vahvistavat entisestään CANAL+:n asemaa kansainvälisen huippujalkapallon tv-kanavana sekä johtavana urheilukanavana.
Portugalin sarja. Aika mielenkiintosta.[/quote:9cb3511f97]Eli Urheilukanava ei näytä tulevalla kaudella Catanian pelejä
Väykkä vuokralle Derbyyn, mjitttäääääh?´+
Väykkä vuokralle Derbyyn, mjitttäääääh?´+
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tavallaan jees, tavallaan ei. Paitsi että jos lähtee lainaan, niin tuskin helposti heruis aikaa PSV:ssä. "Se" on vaan nieltävä.
Jaahas:
http://goal.com/en-US/Articolo.aspx?Con … 137&PgId=6
Huomatkaa, että kyseessä on Marcan haastattelu, joten yhtä hyvin voi ovi käydä vaikka huomenna.
Toivossa on silti hjuva elää
Kolme päivää futista putkeen. Ei tunnu hyvältä. Eilen höntsässä sattui ihan perkeleesti pohkeisiin, kun oli edellisenä iltana pelannut 90 min laitalinkkinä. Venyttelynkin hoidin ihan ok matsin jälkeen. Mites on PELIMIEHET (hrmunoita, börje, noisis, j-b), heitättekö jotain icepoweria jalkoihin vai millä luonnistuu? Ja onpa muuten persiistä toi laitalinkin homma kolmen miehen puolustuslinjalla, kun joutuu kantamaan puolustusvelvotteita koko laidalta, ja hyökkäyksiäkin pitäis lähteä tukemaan. Ei vaan jaksa ilman vaihtomiehiä.
Kolme päivää futista putkeen. Ei tunnu hyvältä. Eilen höntsässä sattui ihan perkeleesti pohkeisiin, kun oli edellisenä iltana pelannut 90 min laitalinkkinä. Venyttelynkin hoidin ihan ok matsin jälkeen. Mites on PELIMIEHET (hrmunoita, börje, noisis, j-b), heitättekö jotain icepoweria jalkoihin vai millä luonnistuu? Ja onpa muuten persiistä toi laitalinkin homma kolmen miehen puolustuslinjalla, kun joutuu kantamaan puolustusvelvotteita koko laidalta, ja hyökkäyksiäkin pitäis lähteä tukemaan. Ei vaan jaksa ilman vaihtomiehiä.
Kyllähän noita joskus aina kolottaa, jos parina-kolmena peräkkäisenä päivänä on ollut pelaamssa, mutta ilman lisäaineita oon pärjännyt. Ens viikolla nähdään minkälainen raato tulee kun on ma kaksi peliä, ti peli, ke salibandytreenit ja to peli. Onneksi kaksi peliä on pienellä kentällä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:578fbb7b1b="Leif Erikson"]Kolme päivää futista putkeen. Ei tunnu hyvältä. Eilen höntsässä sattui ihan perkeleesti pohkeisiin, kun oli edellisenä iltana pelannut 90 min laitalinkkinä. Venyttelynkin hoidin ihan ok matsin jälkeen. Mites on PELIMIEHET (hrmunoita, börje, noisis, j-b), heitättekö jotain icepoweria jalkoihin vai millä luonnistuu? Ja onpa muuten persiistä toi laitalinkin homma kolmen miehen puolustuslinjalla, kun joutuu kantamaan puolustusvelvotteita koko laidalta, ja hyökkäyksiäkin pitäis lähteä tukemaan. Ei vaan jaksa ilman vaihtomiehiä.
Kyllähän noita joskus aina kolottaa, jos parina-kolmena peräkkäisenä päivänä on ollut pelaamassa, mutta ilman lisäaineita oon pärjännyt. Ens viikolla nähdään minkälainen raato tulee kun on ma kaksi peliä, ti peli, ke salibandytreenit ja to peli. Onneksi kaksi peliä on pienellä kentällä.[/quote:578fbb7b1b]Mä pelaan yleensä vaan pari kertaa viikossa, toinen on tosipeli, joka kuitenkin kestää vain alle tunnin, toinen on treenailua joko porukassa tai yksin, ja aika tietty vaihtelee.
Oon huomannu, että pari päivää kunnon pelailun jälkeen on polvet vähän herkkinä, joten en tiedä, voisinko edes pelailla enemmän. Viime kaudella polven yläpuolen lihas oli välillä aina kipeä, mutta tänä vuonna ei ole haitannut. Liekö sitten maltillisella jalkatreenillä talven aikana ollut hyötyä. Normaalit lihaskivut kestää aina vain seuraavan päivän, eikä oo mitenkään pahoja. Kolhuilta oon aika hyvin välttyny, mut mul on kyl aika hevit säärisuojat (nilkkasuojauksineen), mikä näkyy tekniikassa. Yksissä treeneissä tuli kunnon kramppi tai tärähdys polvitaipeeseen, jota aluksi pelkäsin revähdykseksi, mutta sekin häipyi parissa päivässä.
Mitään kylmäjuttuja en oo käyttäny paitsi tossa polvitaivejutussa sit ku pääsin himaan. Joku tällanen pitäis kyllä hankkia, sillä meidän porukalla ei ole minkäänlaista ensiapuvälineistöä.
Mitään kylmäjuttuja en oo käyttäny paitsi tossa polvitaivejutussa sit ku pääsin himaan. Joku tällanen pitäis kyllä hankkia, sillä meidän porukalla ei ole minkäänlaista ensiapuvälineistöä.
Mulla on Ice Poweria tai vastaavaa, mutta oon kantanut sitä vain Karu Blaijan treeneihin. Vois yrittää kantaa sitä aina mukana.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ois kyl kivaa jos HJK voittais tanskalaiset nyt ja sit seuraavalla kiekalla voittoon, ni eiks ne sit olis siellä UEFA Cupin lohkoissa? Neljä peliä tulis ja todennäköisesti semi-kovia vastustajia. Tai vois TamUki hoidella ekan kiekan. Eiku pannan molemmat.
Noihin muihin joukkueisiin ei oikein jaksa luottaa.
[quote:eb19605c78="leposi"]Ois kyl kivaa jos HJK voittais tanskalaiset nyt ja sit seuraavalla kiekalla voittoon, ni eiks ne sit olis siellä UEFA Cupin lohkoissa? Neljä peliä tulis ja todennäköisesti semi-kovia vastustajia. Tai vois TamUki hoidella ekan kiekan. Eiku pannan molemmat.
Noihin muihin joukkueisiin ei oikein jaksa luottaa.[/quote:eb19605c78]Kyllähän Mypa nyt Blackburnissa aina yhden maalin tekee.
Yllättävänkin hyvin pärjäsivät eilen noin niinku joukkueena.
[quote:44cc370d09="leposi"]Ois kyl kivaa jos HJK voittais tanskalaiset nyt ja sit seuraavalla kiekalla voittoon, ni eiks ne sit olis siellä UEFA Cupin lohkoissa? Neljä peliä tulis ja todennäköisesti semi-kovia vastustajia. Tai vois TamUki hoidella ekan kiekan. Eiku pannan molemmat.
Noihin muihin joukkueisiin ei oikein jaksa luottaa.[/quote:44cc370d09]Niin, ennen lohkoja taitaa olla yks pudotuspelikierros. Viimeksihän Mypan taival tyssäs siihen
[quote:bd8fc1f030="Jean-Babtiste"]Niin, ennen lohkoja taitaa olla yks pudotuspelikierros. Viimeksihän Mypan taival tyssäs siihen
Joo ja tuolla pudotuspelikierroksella vastaan voi tulla todella koviakin jengejä, koska suomalaiset eivät ole sijoitettuja. Bayern München, Villarreal, Tottenham, Palermo, Panathinaikos yms.[/quote:bd8fc1f030]Joo, mut ennemmin vaikka Bayern tai Villareal ku Grasshoppers
Joopajoo, eilen oli pari duunipaikan matsia. Ensin otettiin pienellä kentällä 5-0 turpaan, toinen peli 2-2 isolla kentällä. Eri jengit siis, mä taisin olla ainoa joka pelasi molemmat. Jälkimmäinen peli sujui ihan hyvin, ja oli hauska pelata kun oli suunnilleen samantasoiset jengit. Pari kertaa pääsin vetämään, mutta ei tulosta. Huseerasin siinä keskikentällä ja myöhemmin kärjen takana kun yritettiin vielä voittoa.
JAU! Voitettiin äsken aladivarimatsi. Feels good.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.