#241 09.08.2007 20:02

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005

Re: Jalkapallon yleistopik

Suomi on jalkapallon kehitysmaa. Oikeissa kulttuurimaissa tällaiset otetaan huomioon jo ennen kauden alkua (Ruotsi). Vituttaa.

#242 09.08.2007 22:08

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Voitettiin tänään, hihhei, ja Noisiskin syötti yhen maalin icon_surprised

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#243 10.08.2007 01:16

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Jean-Babtiste wrote:

Voitettiin tänään, hihhei, ja Noisiskin syötti yhen maalin icon_surprised

SYÖTTI? 017 melkosta.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#244 10.08.2007 01:22

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005

Eiks noisetilla irtoa pallo lapikkaasta kaverille?

Varikset komentavat

#245 10.08.2007 01:38

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

kraakku wrote:

Eiks noisetilla irtoa pallo lapikkaasta kaverille?

Maanantaina irtosi kyllä kulmapotkusta ihan nätisti.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#246 10.08.2007 02:19

Jean-Babtiste
spämking machine

hrmunoita wrote:

[quote:913d64eee2="kraakku"]Eiks noisetilla irtoa pallo lapikkaasta kaverille?

Maanantaina irtosi kyllä kulmapotkusta ihan nätisti.[/quote:913d64eee2]Mulle se sano taannoin, että se yrittää aina kulmasta suoraan maaliin biggrin

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#247 10.08.2007 03:26

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

[quote:ea811b084d]TPS joutunee Tammelaan

JARI WELLING

Tampere Unitedin ja Turun Palloseuran lauantaiksi alunperin merkitystä jalkapalloliigan ottelun siirtämisestä on tullut melkoinen farssi. Liiga päätti torstaina päivällä siirtää ottelun runsaalla viikolla sunnuntaiksi elokuun 19. päivä. Päätöstä tehtäessä liiga eikä TamU kuitenkaan osannut ottaa huomioon, että Ratinan stadion ei ole tuolloin käytetettävissä.

Lauantaina 18. elokuuta Ratinan stadionilla on Toton konsertti, jonka jälkeen kentän kuntoon laittamiseen menee kenttämestari Esa Auvisen mukaan noin kaksi ja puoli päivää.

Kaiken lisäksi Palloliitto on tehnyt Ratinan stadionin käytöstä hoitosopimuksen, jonka mukaan 22. elokuuta pelattavaa Suomi-Kazakstan -ottelua ennen kentällä ei saa pelata muutamaan päivään.

Jo alunperin Ratinan stadionilla piti pelata 19.8. Ilveksen naisten sarjaottelu, mutta se siirrettiin Tammelaan.

Tällä hetkellä näyttääkin siltä, että TPS-ottelu pelataan todellakin 19. elokuuta, mutta myös Tammelan kentällä, joka ei kaikilta osin täytä liigakriteereitä.

Ottelusiirto aiheuttaa myös sen, että TPS:n päävalmentaja Mika-Matti Paatelainen, Armand One ja Jussi Nuorela jäävät pois 18.8. Helsingissä pelattavasta jalkapalloliigan Tähdistöottelusta.

TPS:lle ottelusiirto on sinänsä siinä mielessä urheilullisesti jopa parempi, että One ja Nuorela ovat todennäköisesti jo pelikunnossa 19.8.

Toisaalta kaikkien mieluiten TPS olisi halunnut pelata ottelun silti jo nyt lauantaina, kuten alunperin otteluohjelmassa oli.

http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts= … :0:0:0:0:0:[/quote:ea811b084d]

sheeplove

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#248 10.08.2007 03:27

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005

Gintsukin hereillä ff

#249 10.08.2007 03:28

ginimies

Toki toki.  icon_cool

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#250 10.08.2007 03:30

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005

sheeplove

#251 10.08.2007 07:11

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Website

Ooh, Tammela. Kenttähän siellä pitäisi kunnossa olla, mutta ei se toisaalta ole täysin Suomen ykkösjoukkueiden kohtaamiseen soveltuvassa kunnossa. Itse olen nyt ja ikuisesti pro-Tammela -väkeä joten lämmittää kovin jos tuo noin on.

Tosin tuohon peliin on jaettu hulluna lippuja tampereella ja jos ne käyvät myös siirrettyyn peliin niin silloinhan Tammelassa on heti se 5000, mutta hiljaisia katsojia. No joo, typeriä siirtoja tällaiset toisaalta.

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#252 10.08.2007 10:34

Leif Erikson
Member
From: Tku

[quote:0ccb7e5355="aqzu"]Ooh, Tammela. Kenttähän siellä pitäisi kunnossa olla, mutta ei se toisaalta ole täysin Suomen ykkösjoukkueiden kohtaamiseen soveltuvassa kunnossa. Itse olen nyt ja ikuisesti pro-Tammela -väkeä joten lämmittää kovin jos tuo noin on.

Tosin tuohon peliin on jaettu hulluna lippuja tampereella ja jos ne käyvät myös siirrettyyn peliin niin silloinhan Tammelassa on heti se 5000, mutta hiljaisia katsojia. No joo, typeriä siirtoja tällaiset toisaalta.[/quote:0ccb7e5355]

Niin, paljos se Tammela vetää ja mikä niissä puitteissa on vikana? Ratina on ainakin helvetin ankea paikka, juoksuratoineen ja vähäisine katsojineen.

"A repo man's always intense"

#253 10.08.2007 11:05

aqzu
herra tarkastaja
Website

[quote:1197854f28="Leif Erikson"][quote:1197854f28="aqzu"]Ooh, Tammela. Kenttähän siellä pitäisi kunnossa olla, mutta ei se toisaalta ole täysin Suomen ykkösjoukkueiden kohtaamiseen soveltuvassa kunnossa. Itse olen nyt ja ikuisesti pro-Tammela -väkeä joten lämmittää kovin jos tuo noin on.

Tosin tuohon peliin on jaettu hulluna lippuja tampereella ja jos ne käyvät myös siirrettyyn peliin niin silloinhan Tammelassa on heti se 5000, mutta hiljaisia katsojia. No joo, typeriä siirtoja tällaiset toisaalta.[/quote:1197854f28]

Niin, paljos se Tammela vetää ja mikä niissä puitteissa on vikana? Ratina on ainakin helvetin ankea paikka, juoksuratoineen ja vähäisine katsojineen.[/quote:1197854f28]
Tammela vetää noin 5000 jos en väärin muista. Puitteissa on ongelmana tietty ahtaus ja sosiaalitilat jne eivät ole liigan vaatimalla tasolla. Hekumallisinta Tammelassa on juuri se että kenttä on katsomoissa kiinni ja pienemmälläkin määrällä saadaan aikaan kunnon meininki. Lähinnä siis hain sitä että Ratinaan olisi ollut tulossa kunnon määrä ihmisiä tuohon peliin joten sinnekin olis saanut fiilistä. Itse olen täysin Tammelan kannalla ja näkisin mielelläni pääkatsomon tilalle rakennettavan Kupittaa-tyyppisesti kunnon katsomorakennuksen jotta paikka saataisiin nykyajan vaatimusten mukaiseksi.

#254 10.08.2007 22:24

Jean-Babtiste
spämking machine

[quote:9cb3511f97="shanks"]Italian Serie A jatkossa yksinoikeudella CANAL+:lla
Portugalin jalkapalloliigan tv-oikeudet täydentävät jalkapallotarjontaa

Italian jalkapallon pääsarja, Serie A, näkyy jatkossa CANAL+:lla yksinoikeudella. Uuden Serie A -sopimuksen lisäksi CANAL+ on hankkinut tv-oikeudet Portugalin jalkapalloliigan otteluihin. Molemmat tuoreet sopimukset vahvistavat entisestään CANAL+:n asemaa kansainvälisen huippujalkapallon tv-kanavana sekä johtavana urheilukanavana.

Portugalin sarja. Aika mielenkiintosta.[/quote:9cb3511f97]Eli Urheilukanava ei näytä tulevalla kaudella Catanian pelejä biggrin  center

#255 10.08.2007 22:58

Leif Erikson
Member

Väykkä vuokralle Derbyyn, mjitttäääääh?´+

#256 10.08.2007 23:03

ginimies

Leif Erikson wrote:

Väykkä vuokralle Derbyyn, mjitttäääääh?´+

frown2

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#257 10.08.2007 23:10

Jean-Babtiste
spämking machine

Tavallaan jees, tavallaan ei. Paitsi että jos lähtee lainaan, niin tuskin helposti heruis aikaa PSV:ssä. "Se" on vaan nieltävä. redface_new

#258 12.08.2007 10:56

aqzu
herra tarkastaja
Website

#259 12.08.2007 18:29

Jean-Babtiste
spämking machine

Jaahas:

http://goal.com/en-US/Articolo.aspx?Con … 137&PgId=6

Huomatkaa, että kyseessä on Marcan haastattelu, joten yhtä hyvin voi ovi käydä vaikka huomenna.

Toivossa on silti hjuva elää colorflash

#260 17.08.2007 12:55

Leif Erikson
Member

Kolme päivää futista putkeen. Ei tunnu hyvältä. Eilen höntsässä sattui ihan perkeleesti pohkeisiin, kun oli edellisenä iltana pelannut 90 min laitalinkkinä. Venyttelynkin hoidin ihan ok matsin jälkeen. Mites on PELIMIEHET (hrmunoita, börje, noisis, j-b), heitättekö jotain icepoweria jalkoihin vai millä luonnistuu? Ja onpa muuten persiistä toi laitalinkin homma kolmen miehen puolustuslinjalla, kun joutuu kantamaan puolustusvelvotteita koko laidalta, ja hyökkäyksiäkin pitäis lähteä tukemaan. Ei vaan jaksa ilman vaihtomiehiä.

#261 17.08.2007 13:29

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Leif Erikson wrote:

Kolme päivää futista putkeen. Ei tunnu hyvältä. Eilen höntsässä sattui ihan perkeleesti pohkeisiin, kun oli edellisenä iltana pelannut 90 min laitalinkkinä. Venyttelynkin hoidin ihan ok matsin jälkeen. Mites on PELIMIEHET (hrmunoita, börje, noisis, j-b), heitättekö jotain icepoweria jalkoihin vai millä luonnistuu? Ja onpa muuten persiistä toi laitalinkin homma kolmen miehen puolustuslinjalla, kun joutuu kantamaan puolustusvelvotteita koko laidalta, ja hyökkäyksiäkin pitäis lähteä tukemaan. Ei vaan jaksa ilman vaihtomiehiä.

Kyllähän noita joskus aina kolottaa, jos parina-kolmena peräkkäisenä päivänä on ollut pelaamssa, mutta ilman lisäaineita oon pärjännyt. Ens viikolla nähdään minkälainen raato tulee kun on ma kaksi peliä, ti peli, ke salibandytreenit ja to peli. Onneksi kaksi peliä on pienellä kentällä.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#262 17.08.2007 13:59

Jean-Babtiste
spämking machine

noiseidea wrote:

[quote:578fbb7b1b="Leif Erikson"]Kolme päivää futista putkeen. Ei tunnu hyvältä. Eilen höntsässä sattui ihan perkeleesti pohkeisiin, kun oli edellisenä iltana pelannut 90 min laitalinkkinä. Venyttelynkin hoidin ihan ok matsin jälkeen. Mites on PELIMIEHET (hrmunoita, börje, noisis, j-b), heitättekö jotain icepoweria jalkoihin vai millä luonnistuu? Ja onpa muuten persiistä toi laitalinkin homma kolmen miehen puolustuslinjalla, kun joutuu kantamaan puolustusvelvotteita koko laidalta, ja hyökkäyksiäkin pitäis lähteä tukemaan. Ei vaan jaksa ilman vaihtomiehiä.

Kyllähän noita joskus aina kolottaa, jos parina-kolmena peräkkäisenä päivänä on ollut pelaamassa, mutta ilman lisäaineita oon pärjännyt. Ens viikolla nähdään minkälainen raato tulee kun on ma kaksi peliä, ti peli, ke salibandytreenit ja to peli. Onneksi kaksi peliä on pienellä kentällä.[/quote:578fbb7b1b]Mä pelaan yleensä vaan pari kertaa viikossa, toinen on tosipeli, joka kuitenkin kestää vain alle tunnin, toinen on treenailua joko porukassa tai yksin, ja aika tietty vaihtelee.

Oon huomannu, että pari päivää kunnon pelailun jälkeen on polvet vähän herkkinä, joten en tiedä, voisinko edes pelailla enemmän. Viime kaudella polven yläpuolen lihas oli välillä aina kipeä, mutta tänä vuonna ei ole haitannut. Liekö sitten maltillisella jalkatreenillä talven aikana ollut hyötyä. Normaalit lihaskivut kestää aina vain seuraavan päivän, eikä oo mitenkään pahoja. Kolhuilta oon aika hyvin välttyny, mut mul on kyl aika hevit säärisuojat (nilkkasuojauksineen), mikä näkyy tekniikassa. Yksissä treeneissä tuli kunnon kramppi tai tärähdys polvitaipeeseen, jota aluksi pelkäsin revähdykseksi, mutta sekin häipyi parissa päivässä.

Mitään kylmäjuttuja en oo käyttäny paitsi tossa polvitaivejutussa sit ku pääsin himaan. Joku tällanen pitäis kyllä hankkia, sillä meidän porukalla ei ole minkäänlaista ensiapuvälineistöä.

#263 17.08.2007 15:36

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

Jean-Babtiste wrote:

Mitään kylmäjuttuja en oo käyttäny paitsi tossa polvitaivejutussa sit ku pääsin himaan. Joku tällanen pitäis kyllä hankkia, sillä meidän porukalla ei ole minkäänlaista ensiapuvälineistöä.

Mulla on Ice Poweria tai vastaavaa, mutta oon kantanut sitä vain Karu Blaijan treeneihin. Vois yrittää kantaa sitä aina mukana.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#264 17.08.2007 16:04

leposi
Viini-illan Göbbels

Ois kyl kivaa jos HJK voittais tanskalaiset nyt ja sit seuraavalla kiekalla voittoon, ni eiks ne sit olis siellä UEFA Cupin lohkoissa? Neljä peliä tulis ja todennäköisesti semi-kovia vastustajia. Tai vois TamUki hoidella ekan kiekan. Eiku pannan molemmat.

Noihin muihin joukkueisiin ei oikein jaksa luottaa.

#265 17.08.2007 16:46

Jean-Babtiste
spämking machine

[quote:eb19605c78="leposi"]Ois kyl kivaa jos HJK voittais tanskalaiset nyt ja sit seuraavalla kiekalla voittoon, ni eiks ne sit olis siellä UEFA Cupin lohkoissa? Neljä peliä tulis ja todennäköisesti semi-kovia vastustajia. Tai vois TamUki hoidella ekan kiekan. Eiku pannan molemmat.

Noihin muihin joukkueisiin ei oikein jaksa luottaa.[/quote:eb19605c78]Kyllähän Mypa nyt Blackburnissa aina yhden maalin tekee. icon_wink

Yllättävänkin hyvin pärjäsivät eilen noin niinku joukkueena.

#266 17.08.2007 16:47

Jean-Babtiste
spämking machine

[quote:44cc370d09="leposi"]Ois kyl kivaa jos HJK voittais tanskalaiset nyt ja sit seuraavalla kiekalla voittoon, ni eiks ne sit olis siellä UEFA Cupin lohkoissa? Neljä peliä tulis ja todennäköisesti semi-kovia vastustajia. Tai vois TamUki hoidella ekan kiekan. Eiku pannan molemmat.

Noihin muihin joukkueisiin ei oikein jaksa luottaa.[/quote:44cc370d09]Niin, ennen lohkoja taitaa olla yks pudotuspelikierros. Viimeksihän Mypan taival tyssäs siihen mad

#267 17.08.2007 17:42

Jean-Babtiste
spämking machine

shanks wrote:

[quote:bd8fc1f030="Jean-Babtiste"]Niin, ennen lohkoja taitaa olla yks pudotuspelikierros. Viimeksihän Mypan taival tyssäs siihen mad

Joo ja tuolla pudotuspelikierroksella vastaan voi tulla todella koviakin jengejä, koska suomalaiset eivät ole sijoitettuja. Bayern München, Villarreal, Tottenham, Palermo, Panathinaikos yms.[/quote:bd8fc1f030]Joo, mut ennemmin vaikka Bayern tai Villareal ku Grasshoppers icon_wink

#268 21.08.2007 09:35

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

Joopajoo, eilen oli pari duunipaikan matsia. Ensin otettiin pienellä kentällä 5-0 turpaan, toinen peli 2-2 isolla kentällä. Eri jengit siis, mä taisin olla ainoa joka pelasi molemmat. Jälkimmäinen peli sujui ihan hyvin, ja oli hauska pelata kun oli suunnilleen samantasoiset jengit. Pari kertaa pääsin vetämään, mutta ei tulosta. Huseerasin siinä keskikentällä ja myöhemmin kärjen takana kun yritettiin vielä voittoa.

kraakku wrote:

#269 24.08.2007 20:29

Leif Erikson
Member

JAU! Voitettiin äsken aladivarimatsi. Feels good.

#270 24.08.2007 23:20

ginimies

http://www.youtube.com/watch?v=LpBL6_JyKSI

icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry  icon_cry

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

Board footer