You are not logged in.
Oli kyllä helvetin hyvä keikka Joensuu 1685:lta Lepakkomiehessä. Tosi hyvää räimettä ja ihan mielettömät saundit. Tätä lisää!
Juu-u, tosi hyvä keikka. Ja bändi soundaa aivan mahtavalta, kivat kitarasäröt... Mulle tuli niistä hitaammista biiseistä mieleen vanha Mudhoney, sellasta likasta laahaavaa riffittelyä. Noihin kun vertaa niin en olis edes kaivannut niitä loppupuolen paria nopeatempoisempaa rallattelua, olivat vähän sellaisia standardistooges-rokkeja. Mut menihän ne toki siellä seassa. Ja hauska nähä tommonen nuorten sällien bändi, joka on noin itsevarma ja -tietoinen, olematta kuitenkaan liian poseeraava, tos oli just sopiva määrä röyhkeyttä mukana.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Raised Fist oli eilen Tampereen Klubilla
aivan virutun hyvä. Abballa ei oikeen lähteny voe
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
Kling Klang oli kyl aika pirun hyvä - hemmetin nuoria jannuja ja rumpali ainakin osoitti olevansa mahooton hirviö. Krauttii ja elektroonista hulinaa kuten oli odotettu, mut aika raskaittenkin rokkijamituksien määrä yllätti.
E+S=B vetäs kyl vielä pidemmän korren. Ei jumaliste, onnistuivat jälleen olemaan arvaamattomia - Thurstonin aikoinaan diggaileman Wormhole/the Wormholesin pari jannua ja yks muualta ja niin narkkarinnäköisiä et kuvittelis että kohta tippuvat lavalta. Olivat aloittaneet tyystin elektronisilla meisningeillä, ite tutustuin heihin toisen aaltonsa tiimellyksessä jossa kitarat oli tuotu mukaan ja näin viimeksi varmaan joskus puoltoista vuotta sitten? Nyt jäbät olivat vetäneet frii tsäässiksi mutta myös jonkillaista psykerokkia oli messissä. Näissä vaan on se että perkele kuinka upposkin kaikki tolla keikalla hehe, ihan parasta ikinä....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tixa & Hevospistooli eilen Pub Petessä. Oliko muita paikalla? Meininki oli parhaimmillaan suorastaan eläimellinen ja kuusikymppinen eukko koitti repiä kädestä tanssilattialle
i'll play my la la shit for you anytime
Tixa & Hevospistooli eilen Pub Petessä. Oliko muita paikalla? Meininki oli parhaimmillaan suorastaan eläimellinen ja kuusikymppinen eukko koitti repiä kädestä tanssilattialle
Ens kerralla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eilen tuli nähtyä paskin bändi piiiiitkään aikaan. On Parole sveduista soitti niin surkeaa rokkia, ettei mitään rajaa.
Erikoisbonus viidennelle biisille: Hurriganesin Get on. Jep, enpä ole tuota kappaletta koskaan kuullutkaan. Ainakaan noin intohimottomasti soitettuna.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
the slits (nooh, ari ja tessa + jotain nuoria mimmejä) new jerseyn maxwellsissä.
olihan tuo aika asiaa vaikkei lavalla ku 2 alkuperäistä mummua ollutkaan. kitaristi oli ottanu vivin spastisen kuviot hyvin haltuun ja rumpuja tako hyvinkin bruce smithin tyyliin (joka muikisteli yleisössä) joku saksatar anna. ari oli niin hullu ku aina ennenkin, välispiikit oli aika dadaa... varsinkin paikan miksaajalle suunnatut neuvot: "if i say ari up it means ari up up up ari up..." jne. tessa kuulosti about maailman parhaalta basistilta. yleisöä oli aika vähän, meininki oli just niin kova ku maanantai-iltana voi olla jerseyssä (eli ei kovinkaan hyvä) ja kun siirryttiin return-platan oudompiin tunnelmiin alkoi jengiä valua baarin puolelle.
silti kovinta aikoihin. earthbeat!!!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
E+S=B
Ei ny keikan parasta satoa, mut toki
voi vittu BILGE PUMP!
vähänniinku fun, shellac jne mutta ihan vitun paljon parempi
Leedsistä, ei mitään hetkittäisiä hengähdystaukoja vaan pelekkää hulinata. Paitsi se feedback-sessio joka oli ehkä parasta staattista pärinää aikoihin....jopas!
yllättäen myspace-biisit ei ehkä anna oikeutta koko parhuudelle mutta ovatpa silti....
http://www.myspace.com/bilgepump
olipa kyllä parasta råkkia piiiiiitkään aikaan!
Eilisistä bändeistä ylivoimasesti pisimmän korren veti BATS
Eteenpäin on menty. Aika täydellinen dublin-"skenen" äpärälapsi - kolmen kitaran hyökkäyksellä battles-tyylisistä luuppailuista totaalisiin trash metal-riffihulinoihin ja takaisin. Vokaalit aina joko jotain ironista ujellusta, mike patton-huutoa tai täyttä huutoa...tai no mitä vaan huutoa. Post punk-osastotkin hyvin hallussa, mut jotenkin taitaa silti kiinnostaa enemmän ne raskaat hulinat näitä nykyään, ja sehän toimii. Etenki kun joissain biiseissä käydään läpi muutama erilainen raskaamman hulinan tyylilaji...mut kuinka hyvin, ja mitkä saundit. Pyyleviä kolmekymppisiä skenelapsia hassusti pukeutuneina, huh. Kaikki tykkää!
Ajattelin et Uuden Seelannin loistava the Bats
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ajattelin et Uuden Seelannin loistava the Bats
No maa jossa on lampaita ja homoja kuitenki
Tsekkaapa tää Bats, on ehkä parasta muzaa. Harmi vaan ettei noin myspacesta täysin välity mut ehkä vähän
Echot oli ihan virutun hyvä vaikka teknisiä ongelmia vähän olikin.. Funikin potkii livenä aina mukavasti vaikka kotona en oikein jaksaiskaan kuunnella.
Kannatti tuhlata parisataa euroa tähän reissuun
[quote:50b1b4f522="Bunuel"]Echot oli ihan virutun hyvä vaikka teknisiä ongelmia vähän olikin.. Funikin potkii livenä aina mukavasti vaikka kotona en oikein jaksaiskaan kuunnella.
Kannatti tuhlata parisataa euroa tähän reissuun [/quote:50b1b4f522]
Muuten sama, mutta reissuun ei mene rahaa ja kuuntelisin kyl Funia kotonakin. Oli yllättävän mukava soittaa, vaikka edellisestä keikasta oli tosiaan 7 kuukautta ja Mikko ei saanut lelujaan futaamaan.
Tero saatana, s'olet gay!
kuuntelisin kyl Funia kotonakin.
Päinvastoin sait rahaa kun ostin sulta sen uuden eepeen. Toivottavasti joku muukin osti jotain, oli aika muhkeat distrot kehissä
Päinvastoin sait rahaa kun ostin sulta sen uuden eepeen. Toivottavasti joku muukin osti jotain, oli aika muhkeat distrot kehissä
Kyllä siinä ny jotain meni, mutta aika hissukseen. Muutama lupaili repsäämistä sitten Jyrockissa. Eilinen oli vähän sellaista tarjonnan kartoittamista, mutta moni lupaili olevansa Jyrockissa meikän unelma-asiakas, eli "pää täynnä viinaa, taskut täynnä rahnaa"!
Tero saatana, s'olet gay!
Näin Funin sekä Echot eilen ensimmäistä kertaa. Hyvää tavaraa kumpikin. Hyvä on kyllä tämä uusi EIYL-eepeekin. Viimeinen raita eli Boys of Scandinavian säätämä remixviisu on hypnoottinen ja saa painamaan soittimen play-nappia levyn loppuessa kerta toisensa perään.
Nyt mulla on koko EIYL:n cd-muotoinen tuotanto hyllyssä, jee.
(Forssto, se riimun kaveri joka ei muistanut nickiään olen mä, moi.)
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..
(Forssto, se riimun kaveri joka ei muistanut nickiään olen mä, moi.)
Vahvalle humalatilalle vahva
Varikset komentavat
[quote:e11d707944="Beliel"](Forssto, se riimun kaveri joka ei muistanut nickiään olen mä, moi.)
Vahvalle humalatilalle vahva [/quote:e11d707944]
Minä olin porukan ainoa (?) selvistelijä. Ehkä tuo unohtaminen meni psyyken puolustusreaktioiden piikkiin... tjsp.
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..
Mäkin oon unohtanu yhen nikeistäni, muistan vieläpä mikä sillä on avatarina
oliks eilen se laivueen suuri keikka? kommentteja?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Laitoin fröstille pms:aa
TV Smith äskön Sjoella lakeuksien keskellä osana Rumba-kiertuetta.
Hatunnosto äijälle että aina soittaa kuin viimeistä päivää vaikkei IWATSW/Lapko -teinit oikein diganneet, ja vaikka joutuikin soittamaan sen puoli tuntia normaalin 2,5 h:n sijaan.
"No more mistakes, like the last one."
Texas Bar And Grillissä, Helsingissä oli äsken THE MERRY CRANKSTERS (crampsters).
Kaunistelematonta rythmnbluestaijotain, pieninä annoksina tekee oikein hyvää. Rumpali täysin mukana ladulla, kitaristin saundi ja tatsi parempaa kuin soitto ja pystäribasso narisi näiden alla. Ahh. Lisäksi tyhjään saliin mahtui känniurpo, joka herjasi Mitja Tuuralan keltaisia laseja.
Ilmainen tapahtuma.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Olin lavavasemmalla Tavastialla ja ainakin sieltä katsottuna meni vähän vitun hyvin. Vieläkin sellainen fiilis että jossain päin kutisee...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olin lavavasemmalla Tavastialla ja ainakin sieltä katsottuna meni vähän vitun hyvin. Vieläkin sellainen fiilis että jossain päin kutisee...
olin vasemmalla mut yleisössä. hyvin se meni. mahtavaa settiä.
pohjustin kyllä kokemusta hyvällä humalalla.
[quote:df6c6316c6="Ylitarkastaja Tolonen"]Olin lavavasemmalla Tavastialla ja ainakin sieltä katsottuna meni vähän vitun hyvin. Vieläkin sellainen fiilis että jossain päin kutisee...
olin vasemmalla mut yleisössä. hyvin se meni. mahtavaa settiä.
pohjustin kyllä kokemusta hyvällä humalalla. [/quote:df6c6316c6]
Se on räppikeikoilla de rigeur, homeskillet!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan