You are not logged in.
[quote:6f843b2072="johnny"][quote:6f843b2072="silvawhale"][quote:6f843b2072="johnny"]s/t on oikeasti helvetin hyvä levy. jos se olisi julkaistu jonkun pikkulafkan kautta ja bändi pukeutuisi tyylikkäästi mustiin niin...
...se olis paskaa pikkulafkan kautta julkaistua pomppumetallia.[/quote:6f843b2072]
mitä vitun pomppumetallia? vaikut pois korvista siellä![/quote:6f843b2072]
mitä yritän sanoa on se että joka tapauksessa tuo pumppu on yhtä vaarallinen kuin märkä sukka. poppiahan se on, saatana.
[/quote:6f843b2072]
no tämän kyllä allekirjoitan täysin.
[quote:35b87d74a3="silvawhale"][quote:35b87d74a3="johnny"][quote:35b87d74a3="silvawhale"][quote:35b87d74a3="johnny"]s/t on oikeasti helvetin hyvä levy. jos se olisi julkaistu jonkun pikkulafkan kautta ja bändi pukeutuisi tyylikkäästi mustiin niin...
...se olis paskaa pikkulafkan kautta julkaistua pomppumetallia.[/quote:35b87d74a3]
mitä vitun pomppumetallia? vaikut pois korvista siellä![/quote:35b87d74a3]
mitä yritän sanoa on se että joka tapauksessa tuo pumppu on yhtä vaarallinen kuin märkä sukka. poppiahan se on, saatana.
[/quote:35b87d74a3]
no tämän kyllä allekirjoitan täysin.[/quote:35b87d74a3]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e3466a5a04="johnny"][quote:e3466a5a04="silvawhale"][quote:e3466a5a04="johnny"][quote:e3466a5a04="silvawhale"][quote:e3466a5a04="johnny"]s/t on oikeasti helvetin hyvä levy. jos se olisi julkaistu jonkun pikkulafkan kautta ja bändi pukeutuisi tyylikkäästi mustiin niin...
...se olis paskaa pikkulafkan kautta julkaistua pomppumetallia.[/quote:e3466a5a04]
mitä vitun pomppumetallia? vaikut pois korvista siellä![/quote:e3466a5a04]
[/quote:e3466a5a04]
no tämän kyllä allekirjoitan täysin.[/quote:e3466a5a04]
[/quote:e3466a5a04]
Poppia metalligenressä, kyllä. Ja bändin paras levyhän on luonnollisesti kolmas, se monipuolisin ja nyanssikkain. Loppupeleissähän on ihan sama, kuinka vaarallinen tai mitään muutakaan se joillain yleisillä mittareilla on; pääasia on se, miltä se itsestä tuntuu. Ja mulla tämä resonoi tiettyjen pääsisäisten fiilisten kanssa aivan saatanan hyvin.
turpa kii ja laula
[quote:a2e532e2ce="Echtleder"]Eilen poikkitaiteellisen illan päätteeksi soitti Musta köksä, ja oli kyllä totaalisen turhaa kamaa. En tiedä mikä tossa yhtyeessä voisi kiinnostaa ilman tuota NH!-yhteyttä, ja tuon yhteyden laulutaidoilla saatiin aikaan vain erittäin hämmentävää hoilausta. Mut kaikki osaa soittaa ja laulaa, vai miten se nyt menikään.
joo, oisin halunnut ton nähdä, luulen että oisin voinu tykätäkin, mut gza toki vei voiton. seuraavaa keikkaa odotellessa [/quote:a2e532e2ce]
Yo! Gza oli aika hyvä. Kova räppiviikko kun näki Nasin, EPDM:n ja Gza:n
Ei räppikeikoista sanottakoon, että Lepixsessä oli viime tiistaina kova meno!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kova räppiviikko kun näki Nasin, EPDM:n ja Gza:n
mä näin 3 x dälekin ja 3 x laineen kasperin. ja huomenna dxxxa. ei huonosti mee.
[quote:5f5059cf7c="Joe Caligula"]Kova räppiviikko kun näki Nasin, EPDM:n ja Gza:n
mä näin 3 x dälekin ja 3 x laineen kasperin. ja huomenna dxxxa. ei huonosti mee. [/quote:5f5059cf7c]
No nyt on räppihommat nousussa, joka suunnalla!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:024a3aa75d="psykokarkki"][quote:024a3aa75d="Echtleder"]Eilen poikkitaiteellisen illan päätteeksi soitti Musta köksä, ja oli kyllä totaalisen turhaa kamaa. En tiedä mikä tossa yhtyeessä voisi kiinnostaa ilman tuota NH!-yhteyttä, ja tuon yhteyden laulutaidoilla saatiin aikaan vain erittäin hämmentävää hoilausta. Mut kaikki osaa soittaa ja laulaa, vai miten se nyt menikään.
joo, oisin halunnut ton nähdä, luulen että oisin voinu tykätäkin, mut gza toki vei voiton. seuraavaa keikkaa odotellessa [/quote:024a3aa75d]
Ei räppikeikoista sanottakoon, että Lepixsessä oli viime tiistaina kova meno![/quote:024a3aa75d]
Oon kaateellinen tosta Rock the Bellsistä... Pharcyde ja De La Soul olis kans kiinnostanut. Uh.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Cut Copystä osaksi samat fiilikset kuin silvalla, tuntui että puolet porukasta oli paikalla isosiskon papereilla. En tykännyt yleisön huudatuksesta ja tanssituksesta... Biisit on hyviä ja tanssittavia, kyllä ihmiset tanssii vaikkei huutaiskaan "LET'S GO CRAZYYYYYYY" (kreisibailaukselle toki )
Aika saman setin taisivat vetäistä kuin flowssa. Ei mitään kovin uutta tai yllättävää, mutta onhan noilla ihan ässiä hittibiisejä ja bassokin oli paremmin vireessä kuin edellisellä kerralla. Oon kuunnellu levyjä fiiliksissä flown jälkeen ja kaikki biisit tunnistin eli yhtäkään uutta ei tullut. Ihan kivaa oli kuiteski!
[quote:29edbd22b2="silvawhale"]eilen cut copy tavastialla.
pari viihdyttävää hittibiisiä ja muutama tosi onnistunut rave-nostatus. siinä se tais olla illan saldo.[/quote:29edbd22b2]
no sehän oli sit huomattavaa kehitystä flowhun verrattuna
[quote:4fc6f0ffe5="harry-irene"][quote:4fc6f0ffe5="silvawhale"]eilen cut copy tavastialla.
pari viihdyttävää hittibiisiä ja muutama tosi onnistunut rave-nostatus. siinä se tais olla illan saldo.[/quote:4fc6f0ffe5]
no sehän oli sit huomattavaa kehitystä flowhun verrattuna [/quote:4fc6f0ffe5]
unohdit höpöttää madonnasta. LOL.
[quote:a54a5fa342="Joe Caligula"][quote:a54a5fa342="psykokarkki"][quote:a54a5fa342="Echtleder"]Eilen poikkitaiteellisen illan päätteeksi soitti Musta köksä, ja oli kyllä totaalisen turhaa kamaa. En tiedä mikä tossa yhtyeessä voisi kiinnostaa ilman tuota NH!-yhteyttä, ja tuon yhteyden laulutaidoilla saatiin aikaan vain erittäin hämmentävää hoilausta. Mut kaikki osaa soittaa ja laulaa, vai miten se nyt menikään.
joo, oisin halunnut ton nähdä, luulen että oisin voinu tykätäkin, mut gza toki vei voiton. seuraavaa keikkaa odotellessa [/quote:a54a5fa342]
Ei räppikeikoista sanottakoon, että Lepixsessä oli viime tiistaina kova meno![/quote:a54a5fa342]
Oon kaateellinen tosta Rock the Bellsistä... Pharcyde ja De La Soul olis kans kiinnostanut. Uh.[/quote:a54a5fa342]
Pharcyde oli tosi letkeässä vedossa. De la ei mulle oikein lähtenyt, mutta monet oli toista mieltä, joten ihan onnistunut pläjäys toi oli.
[quote:7dad6d2ef3="juustop"]Potlatch-klubi ti 11.11.
ISO PAHA DXXXA
BLACK MOTOR
HORST
RAUHANTÄTI + se yks tyär
Lepakkomies (Helsinginkatu 1)
Liput 5 (sis. narikan)
klo 21-02
[/quote:7dad6d2ef3]
nero ilta!!!
10,000 x
[quote:cf6e18b9dc="yrr"][quote:cf6e18b9dc="juustop"]Potlatch-klubi ti 11.11.
ISO PAHA DXXXA
BLACK MOTOR
HORST
RAUHANTÄTI + se yks tyär
Lepakkomies (Helsinginkatu 1)
Liput 5 (sis. narikan)
klo 21-02
[/quote:cf6e18b9dc]
nero ilta!!!
10,000 x
[/quote:cf6e18b9dc]
Tämän missaaminen kyllä suoraan sanoen vituttaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ
[quote:7778e07258="noiseidea"]Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ [/quote:7778e07258]
runkkarin tie taitaa löytyä. pitääpä kaivaa esiin.
[quote:1656d364f0="Joe Caligula"]
Pharcyde oli tosi letkeässä vedossa. De la ei mulle oikein lähtenyt, mutta monet oli toista mieltä, joten ihan onnistunut pläjäys toi oli.[/quote:1656d364f0]Mitä vxxxxa, onko pharcyde ollut täälä, ja miksei kukaan kertonut mulle?
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:a69a796a61="noiseidea"]Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ [/quote:a69a796a61]
Pitäs varmaan selvittää, että onko kukaan hereillä ton suhteen, koska mä voisin ihan hyvin olla
Runkkarin tie on kyllä mainio. Multa löytyy kans, jos silvis on hukannu omansa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:18eee307e7="kaistahai"][quote:18eee307e7="Joe Caligula"]
Pharcyde oli tosi letkeässä vedossa. De la ei mulle oikein lähtenyt, mutta monet oli toista mieltä, joten ihan onnistunut pläjäys toi oli.[/quote:18eee307e7]Mitä vxxxxa, onko pharcyde ollut täälä, ja miksei kukaan kertonut mulle?[/quote:18eee307e7]
No sulla ei oo ollut korvat auki!
[quote:18366d795c="psykokarkki"][quote:18366d795c="noiseidea"]Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ [/quote:18366d795c]
Pitäs varmaan selvittää, että onko kukaan hereillä ton suhteen, koska mä voisin ihan hyvin olla [/quote:18366d795c]
diksa mainitsi levyn ilmestyvän alkuvuodesta.
[quote:6cd8212171="janne m."][quote:6cd8212171="psykokarkki"][quote:6cd8212171="noiseidea"]Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ [/quote:6cd8212171]
Pitäs varmaan selvittää, että onko kukaan hereillä ton suhteen, koska mä voisin ihan hyvin olla [/quote:6cd8212171]
diksa mainitsi levyn ilmestyvän alkuvuodesta.[/quote:6cd8212171]
Noni! Toi on hyvä uutinen
Topicin paikka? Vai olikohan jo. Enpä kuule tiiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tonicin paikka? Vai olikohan jo. Enpä kuule tiiä.
aina tämä.
Ylitarkastaja pisti Dxxxat tulemaan. Tattis
Ylitarkastaja pisti Dxxxat tulemaan. Tattis
beat-trancea tampesterista: kxxxu
[quote:338759ae10="yrr"][quote:338759ae10="janne m."][quote:338759ae10="psykokarkki"][quote:338759ae10="noiseidea"]Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ [/quote:338759ae10]
Pitäs varmaan selvittää, että onko kukaan hereillä ton suhteen, koska mä voisin ihan hyvin olla [/quote:338759ae10]
diksa mainitsi levyn ilmestyvän alkuvuodesta.[/quote:338759ae10]
[/quote:338759ae10]
Julkaisijana muuten Rovaniemen oma Roku Records
[quote:eb89d290ac="janne m."][quote:eb89d290ac="yrr"][quote:eb89d290ac="janne m."][quote:eb89d290ac="psykokarkki"][quote:eb89d290ac="noiseidea"]Onkos kenelläkään Dxxxaa tietskarimuodossa, kun levyt taitaa olla utsold.
kelpais mullekin, ja levyt kans. NYT NE LEVY-YHTIÖT HEREILLÄ SIELLÄ [/quote:eb89d290ac]
Pitäs varmaan selvittää, että onko kukaan hereillä ton suhteen, koska mä voisin ihan hyvin olla [/quote:eb89d290ac]
diksa mainitsi levyn ilmestyvän alkuvuodesta.[/quote:eb89d290ac]
[/quote:eb89d290ac]
Julkaisijana muuten Rovaniemen oma Roku Records [/quote:eb89d290ac]
Tämäkin vielä
grey park arabian kirjastossa, hyvin surisi :peuk:
grey park arabian kirjastossa, hyvin surisi
:peuk:
tuuppa tähän kuutoselle! Ehdit vielä meidän keikaksi! Listalla on käyttämättömänä Mikko plus 1!
Tero saatana, s'olet gay!