You are not logged in.
[quote:9ddec21535="Moronica"]:hulinax: Oliko se Fullsteamin festari joskus 28. kesäkuuta lähellä vai missä nuo voisivat olla?[/quote:9ddec21535]
jaa että tulis social distortionin kaveriksi? enpä kyllä usko, mut... ja flaming lips siis tuolloin ku soittavat ruåtsissa, olisko sit maanantaina täällä? koskakohan tulee tiketit myyntiin, pimppavarauksia anyone? nuo ehkä menee nopeemmin ku flaming lips tai kraftwerk, toivottavasti kuitenki halvempi ku madonna
Jpp, smaa pohdin. Taitaa kyllä jäädä väliin jos on hirveän kallis. Näiden show on kyllä mahtava. Suosittelen ainakin kaikille, jotka ei oo nähny.
en ole kolmekybänen emoboy
Jos tulee lippupisteen kautta niin voin ainakin joillekin varata liput..
TÄN ON PAREMPI VARMISTUA, TÄSSÄ ON JO KIIMA NOUSSUT!!!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Varaa mulle.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Onkos näiltä joku hyvä, kiva ja kattava kokoelma olemassa? Tiedän, että nykyään pidän näitten musiikista paljon, vaikka aika vähän tulee kuunneltua. Se on sitä harjoituksen puutetta. Ja että jos keikalle Helsinkiin. Voisin jopa osallistua ja korjata sen Roskilden telttaerheen. Näin on näppylät.
Onkos näiltä joku hyvä, kiva ja kattava kokoelma olemassa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onkos näiltä joku hyvä, kiva ja kattava kokoelma olemassa? Tiedän, että nykyään pidän näitten musiikista paljon, vaikka aika vähän tulee kuunneltua. Se on sitä harjoituksen puutetta. Ja että jos keikalle Helsinkiin. Voisin jopa osallistua ja korjata sen Roskilden telttaerheen. Näin on näppylät.
Discography kokis vuodelta 91 on loistavaksi todettu. Jos uudempaa haluaa, niin löytyy muitakin kokiksia, enpä kyllä niistä osaa sanoa nyt heti mitään.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:ff78ef434d="leposi"]Onkos näiltä joku hyvä, kiva ja kattava kokoelma olemassa? Tiedän, että nykyään pidän näitten musiikista paljon, vaikka aika vähän tulee kuunneltua. Se on sitä harjoituksen puutetta. Ja että jos keikalle Helsinkiin. Voisin jopa osallistua ja korjata sen Roskilden telttaerheen. Näin on näppylät.[/quote:ff78ef434d]
Discography kokis vuodelta 91 on loistavaksi todettu. Jos uudempaa haluaa, niin löytyy muitakin kokiksia, enpä kyllä niistä osaa sanoa nyt heti mitään.
Tuolta PopArt-kokoelmalta löytyy yhtä poikkeusta (Was It Worth It?) lukuunottamatta kaikki Discography-kokoelmalla olevat kappaleet.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:9ab48448b1="leposi"]Onkos näiltä joku hyvä, kiva ja kattava kokoelma olemassa? Tiedän, että nykyään pidän näitten musiikista paljon, vaikka aika vähän tulee kuunneltua. Se on sitä harjoituksen puutetta. Ja että jos keikalle Helsinkiin. Voisin jopa osallistua ja korjata sen Roskilden telttaerheen. Näin on näppylät.[/quote:9ab48448b1]
Joo, emmä tosiaan mitään 18 vuotta vanhaa kokoelmaa niinkään tahdo vaan jonku sellaisen, joka on lähes tähän päivään saakka voimassa. Gintsun mainitsema kokis näyttää hyvältä. Sen voisi ehkä tässä joskus ostaa kuunneltavaksi.
Pop Art muuten vaan 8,95 cdonissa
Pop Art muuten vaan 8,95 cdonissa
Nonni, paanpa tilaten EASTER-koodilla, jolla saa postimaksut pois.
Concrete livelevyn Rent
PSB:n nettisivut tarjoavat heinäkuun toista keikkapäiväksi. Kysymysmerkillä tosin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Paljastui, että mielitiettyni dissaa Pet Shop Boysia. Voiko tämän asian kanssa elää?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Voi ei.
Vrt. Turskan muija ja Oasis -tilanne.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Paljastui, että mielitiettyni dissaa Pet Shop Boysia. Voiko tämän asian kanssa elää?
Ei tietenkään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No mitä vittua Peta :D:lol:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ihme natseja ku eivät muuttaneet nimeään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
bzort glorf bööth
onkos foppa vielä sanonut tuomiotaan uudesta levystä? ei tää kyllä mikään vuoden tapaus ole, jotenkin oli suuret odotukset vuodelle 2008 mutta nämä ja animal collective ja muut pukkaavat tämmösiä "ihan kivoja" höttölevyjä joista tuntuu kuitenkin puuttuvan se syvempi substanssi
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:e7ebf6ac79="börjeslandet"]mies & elämä - turussa[/quote:e7ebf6ac79]
hulkkonen:peuk::peuk:
niin asiallinen veto!!!
ja totta joka sana.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:a16256e3c9="risto_m"][quote:a16256e3c9="börjeslandet"]mies & elämä - turussa[/quote:a16256e3c9]
hulkkonen:peuk::peuk:
niin asiallinen veto!!![/quote:a16256e3c9]
ja totta joka sana.
todellakin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
onkos foppa vielä sanonut tuomiotaan uudesta levystä? ei tää kyllä mikään vuoden tapaus ole, jotenkin oli suuret odotukset vuodelle 2008 mutta nämä ja animal collective ja muut pukkaavat tämmösiä "ihan kivoja" höttölevyjä joista tuntuu kuitenkin puuttuvan se syvempi substanssi
Forsston tuomio olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla.
En tiedä, paljastaako Yes suuruutensa joskus tulevaisuudessa, mutta nyt tuntuu siltä, etten oikein uskalla vitutuksen pelossa kuunnella sitä enää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
PET SHOP BOYS
KONSERTTI
To 2.7.2009 Helsinki, Jäähalli
Ovet klo 19
LIPUT
55 euroa + mahd. toimituskulut Lippupisteen myyntipisteistä,
puhelinpalvelusta 0600 900 900 (1,75 e/min) + pvm) tai netistä http://www.lippu.fi
*************************************************************************************************
PET SHOP BOYS SUOMEEN HEINÄKUUSSA
Popikoni Pet Shop Boys saapuu Suomeen heinäkuussa ensimmäistä kertaa kahteentoista vuoteen. Neil Tennantin ja Chris Lowen muodostaman brittiduon jo nettisivuillaan lupailema konsertti toteutuu Helsingin Jäähallissa torstaina 2. heinäkuuta. Liput tulevat myyntiin maanantaina 20. huhtikuuta Lippupisteessä.
Britannian menestyneimmän duon tuorein levy, Xenomanian tuottama Yes, julkaistiin maaliskuun lopussa ja se on kerännyt ylistäviä arvioita ympäri maailmaa. Levyltä lohkaistu comeback-single Love etc on yhtyeen pitkän uran 48. singlejulkaisu. Pet Shop Boys palkittiin vastikään myös Brit Awardilla sarjassa Outstanding Contribution To Music. Palkintoa pidetään Brittein saarten arvostetuimpana. Yhtye myös esiintyi palkinnonjakotilaisuudessa esittäen 12 minuutin koosteen kaikista isoimmista hiteistään.
Pet Shop Boys aloitti uransa jo vuonna 1981 kun Neil Tennant ja Chris Lowe tapasivat sattumalta elektroniikkakaupassa Lontoon Kings Roadilla. Sittemmin kaksikko on tehnyt pitkän listan soitetumpia hittibiisejä, mm. West End Girls, Its A Sin, Suburbia, Always On My Mind ja Go West. Pet Shop Boys on myynyt yli 50 miljoonaa albumia maailmanlaajuisesti ja noussut neljä kertaa brittien sinkkulistan ykköseksi.
Pet Shop Boys on esiintynyt Suomessa vain kahdesti aikaisemmin - vuonna 1991 Helsingin Jäähallissa ja vuonna 1997 Turun Ruisrockissa. Yhtyeen heinäkuun Suomen keikka on osa laajaa Euroopan kiertuetta. Pet Shop Boys -kiertueen suunnittelijoiden joukosta löytyy huippunimiä mukana työryhmässä on mm. Englannin Kansallisoopperan suunnittelijoita ja kehuttu elokuvaohjaaja Derek Jarman. Jäähallin lavan valtaa siis heinäkuussa modernia multimediaa hienosti hyödyntävä show, jota ei kannata jättää väliin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"