You are not logged in.
ei-sikahintaisille lipuille kyllä vielä erikseen
Sama. On kyllä todella ongelmallinen päivämäärä. Joko Lips tai tää, kumpaakin ei voi nähdä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Voisi ainakin harkita..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Voisi ainakin harkita..
Sama.
This must be what jail / I will scratch
Harkitsin. En oo menossa.
This must be what jail / I will scratch
Onkos tuo Helsingin Jäähalli HIFK:n kotikaukalo?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onkos tuo Helsingin Jäähalli HIFK:n kotikaukalo?
On.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jää kyllä väliin, sekä siksi että olen tyhjätasku että siksi etten oikein osaa suurtapahtumia. :?
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
FORSSTO
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:924b9f4dd1="turston"][quote:924b9f4dd1="aqzu"]ei-sikahintaisille lipuille kyllä vielä erikseen
[/quote:924b9f4dd1]
Sama. On kyllä todella ongelmallinen päivämäärä. Joko Lips tai tää, kumpaakin ei voi nähdä[/quote:924b9f4dd1]
Ymmärsinkö nyt jotain väärin vai eikö Lips kuitenkin ole jo aikasemmin sillon viikonloppuna ja nää homopopparipojat sit torstaina 2.7??
En oo varma, mutta veikkaisin rahakysymystä.
en ole kolmekybänen emoboy
Nää on muuten ollu aamusta asti myynnissä jos joltain mennyt ohi. Ei oo loppu vielä...
tiketti ostettu.
Oliks kukaan muu ku foppa, psyko ja junkkari menossa? Kiinnostais kyllä, mutta oikeastaan ei kyllä ole varaa. Tosin taitaa olla kesän keikkatarjonta niin järjetön, ettei tää myykään loppuun?
itse aion mennä mutta luotan rahatilanteeni kanssa siihen ettei myy loppuun ihan heti (jos ollenkaan)...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mitä enemmän tuota PopArt-kokoelmaa kuuntelee niin sitä vahvemmin tekee mieli mennä keikalle. Pitää kattoa, että jääkö paljon rahaa Sodankylän juna- ja bussilippujen jälkeen. Ja jos jää, niin sitten vaan lippukauppaan ostamaan yksi permantopaikka.
kyllä kannattaa mennä, shown on tapana olla aikamoista hulinaa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
itse aion mennä mutta luotan rahatilanteeni kanssa siihen ettei myy loppuun ihan heti (jos ollenkaan)...
smaa
Äh, taidan ostaa keskiviikkona lipun Helsingin keikalle.
mitä näitä nyt löytyi niin aika vakiona näyttäisi pysyneen setit.
ihan hyvältä vaikuttais. ei niinkään hirveitä puutteita, mutta joitain turhia vetoja kylläkin.
Stuttgart
Date:
14 Jun 2009
Country: Germany
Setlist:
1. (More Than A Dream - Dub)/Heart
2. Did You See Me Coming?
3. Pandemonium/Can You Forgive Her?
4. Love Comes Quickly
5. Love Etc.
6. (Integral) Building a Wall
7. Go West!
8. Two Divided By Zero
9. Why Don't We Live Together?
10. (Closer to Heaven) Left To My Own Devices
11. Always On My Mind
12. Do I Have To?
13. King's Cross
14. The Way It Used to Be
15. Jealousy
16. Suburbia
17. All Over The World
18. Se A Vida E (Discoteca, Domino Dancing)
19. Viva La Vida (Coldplay-Cover)
20. It's a Sin
Encore:
21. Being Boring
22. West End Girls
Menetetty peli
Jep, ihan hyviä valintoja. Ekalta levyltä on mukana näemmä neljä kappaletta. Sille iso . Ennakkoraporttien mukaan varsinkin Two Divided By Zero on silkkaa kraftwerkiaanista mahtavuutta.
Coldplay-coverille sen sijaan . En varmasti taputa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6c794fe516="PrivateJoy"]
ihan hyvältä vaikuttais. ei niinkään hirveitä puutteita, mutta joitain turhia vetoja kylläkin. [/quote:6c794fe516]
No eipä, Opportunities puuttuu Eikä oo kyllä Renttiäkään. Eikä näy Nykin poikaakaan. Omia lemppareita kyl puuttuu aika monta, mutta on tossa läjä hyviäkin biisejä.
Coldplay-coverille sen sijaan . En varmasti taputa.
jep, coldplay-veto osoittaa kyllä muuten niin tyylitietoisissa jampoissa hieman huonoa makua. mikähän selänraaputus tässä on kyseessä..
No eipä, Opportunities puuttuu Eikä oo kyllä Renttiäkään. Eikä näy Nykin poikaakaan. Omia lemppareita kyl puuttuu aika monta, mutta on tossa läjä hyviäkin biisejä.
toki sieltä joitain yksittäisiä helmiä puuttuu, mutta vois tuo olla aika paljon heikompikin. en näe nyc-boyta ihan suurimpana puutteena, mutta vois sen mielellään soittaa vaikka go westin sijasta. jostain joskus katsoin viime suomenvierailun setlistin ja se oli muistaakseni huomattavasti huonompi.
do i have to? on aika yllättävä veto..
Menetetty peli
Istumapaikalla mennään.
Tämmöstä Moskowassa:
http://www.setlist.fm/setlist/pet-shop- … 60c06.html
Pitäiskö mennä jäähallin ulkopuolelle kuuntelee, eiq eihän se kuulu oikeen
pitäiskö alkaa näitäki kuuntelee keikkaa odotellessa, jotenki flaming lips on nyt vielä sen verran kovempi et hyvä jos musitan mennä koko keikalle
Torstaina ois ihan kiva sää näköjään. Oiskohan joku kiva puistoilupaikka ennen keikkaa, jossa voisin diilata vaikka noita levyjäkin? Toisaalta taidan olla aikaisintaan kuudelta stadissa, joten jatkotkin ois ihan jeez.
Mangojauhe goddamn.