You are not logged in.
No hey.. mikäs nyt tolleesti tökkii?
Jos leffan idea on se, että hoetaan koko ajan "YEAA" niin hoh-hoijaa. Ja oon yrittänyt antaa uuden mahdollisuuden. Eieieiei.
William H. Macy ja Frances McDormand vituttaa myös suunnattomasti.
Last edited by noiseidea (18.10.2011 11:40)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^Vuoden top 3 -leffoissa nämä. Sitäpaitsi se kesti vaan 100 minsaa
Leffateatterissa menee aina mainoksiin ja muuhun vartti ylimääräistä ja tässä tapauksessa on helppo ja oikeastaan nautinto laittaa sekin kärsimys ton leffan piikkiin.
Joo ei se nyt NIIN huono ollut, mutta vilkaistujen arvioiden perusteella ajattelin, että ois voinut olla edes ok.
Autokohtauksia oli kans liian vähän.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Autokohtauksia oli kans liian vähän.
Haasta tekijät oikeuteen eiq mitäs joku tekikin sen jo: http://www.cinemablend.com/new/Drive-Di … 27228.html
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
noiseidea wrote:Autokohtauksia oli kans liian vähän.
Haasta tekijät oikeuteen eiq mitäs joku tekikin sen jo: http://www.cinemablend.com/new/Drive-Di … 27228.html
En mä jaksa, koska alkutekstien biisiksi oli valittu kuitenkin sen verran komia biisi:
Hassuttelija wrote:leposi wrote:Fargo
Toimii vieläkin.
Maailman parhaita elokuvia. Ihan siellä TOP5:ssä
Hyi vittu
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ootte pyllystä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ootte pyllystä
Drive
-oikea nimi olisi Drivel
-haluan mun kaksi tuntia takaisin
-paskaaTai pehmennetään sen verran, että aika omituinen muotopuoli(toista?) tapaus, ei oikein tiennyt mikä leffa toi halusi olla. Muutamat verenroiskekohdat lähinnä huvitti.
Eri kaikkeen
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
noiseidea wrote:Drive
-oikea nimi olisi Drivel
-paskaaTai pehmennetään sen verran, että aika omituinen muotopuoli(toista?) tapaus, ei oikein tiennyt mikä leffa toi halusi olla. Muutamat verenroiskekohdat lähinnä huvitti.
Eri kaikkeen
Sama
Joe Caligula wrote:noiseidea wrote:Drive
-oikea nimi olisi Drivel
Eri kaikkeen
Sama
Sama
Aika pöljä leffa lopulta vaikka Liftarin kirjoittaja Eric Redin (tässä myös ohjaaja) kehittämä alkuasetelma on ihan jänskä.
Sent from my iPhone 16
tokaa kertaa
iha ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Horrible Bosses
Hirveetä paskaa.
Yellowbeard
Aika tylsä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Beginners
Mike Mills
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Beginners
![]()
Mike Mills
en ole kolmekybänen emoboy
interuptor bastardo wrote:Joe Caligula wrote:noiseidea wrote:Drive
-oikea nimi olisi Drivel
Eri kaikkeen
Sama
Sama
Sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Alkoi todella surkeasti. Digille kuvattu + digikopio on turhan usein semmonen yhdistelmä, joka näyttää lähinnä ku kattois jotain tv-sarjaa kotona. Alkujärkytyksen jälkeen alkoi vaikuttaa siltä, että Kunisin ja Timberlaken kemiat toimii sittenki ja tästä tulee jotain. Katsoihan sen ja sisältö oli monella tapaa realistisempi kuin muut saman sarjan elokuvat. Näin ystävien kesken (No strings attached) oli silti paljon viihdyttävämpi ja hauskempi elokuva.
En ole ikinä ymmärtänyt miten näyttelöijöiden "kemiat toimii". En ole ikinä nähnyt leffaa tai tv-ohjelmaa, jossa kemiat toimisi tai ei toimisi.
Last edited by noiseidea (24.10.2011 11:29)
En ole ikinä ymmärtänyt miten näyttelöijöiden "kemiat toimii". En ole ikinä nähnyt leffaa tai tv-ohjelmaa, jossa kemiat toimisi tai ei toimisi.
kemiat toimii = tyypeillä samanlainen käsitys siitä mitä ollaan tekemässä ja pystyvät näyttelemään taitavasti yhteen, luoden
jotakin enemmän kuin vain vuorosanojen läpilukua
kemiat ei toimii = tyypeillä täysin eri käsitys siitä mitä ollaan tekemässä, molemmat näyttelevät omilllaan eivätkä yhteen
teatterissa tää on todella helppo huomata, esim. toinen näyttelijä luulee että tää on surullinen kohtaus kun toinen taas
kelaa että täähän on ironinen kohtaus ja ohjaajakaan ei oo osannut ratkasta että mitä tässä oikein tehdän.
ihan sama kuin musiikissakin.
tällee äkkiä kelattuna. toinen asia on sitten kuinka helppo tollasia on huomata ja erotella esim ohjauksesta.
Selittää paljon elokuvamakuasi (edit: noisikselle tämä siis ja onhan toi mmm:n määritelmä kans hyvä)
No siis kemiat joko toimii tai ei toimi sen perusteella, että tuleeko starbojen välisestä seksuaalisesta värinästä vaivaannuttava vai hyvä fiilis.
Last edited by börjeslandet (24.10.2011 11:38)
Selittää paljon elokuvamakuasi
(edit: noisikselle tämä siis ja onhan toi mmm:n määritelmä kans hyvä)
No siis kemiat joko toimii tai ei toimi sen perusteella, että tuleeko starbojen välisestä seksuaalisesta värinästä vaivaannuttava vai hyvä fiilis.
niin noi kemiat
noiseidea wrote:En ole ikinä ymmärtänyt miten näyttelöijöiden "kemiat toimii". En ole ikinä nähnyt leffaa tai tv-ohjelmaa, jossa kemiat toimisi tai ei toimisi.
kemiat toimii = tyypeillä samanlainen käsitys siitä mitä ollaan tekemässä ja pystyvät näyttelemään taitavasti yhteen, luoden
jotakin enemmän kuin vain vuorosanojen läpilukua
kemiat ei toimii = tyypeillä täysin eri käsitys siitä mitä ollaan tekemässä, molemmat näyttelevät omilllaan eivätkä yhteenteatterissa tää on todella helppo huomata, esim. toinen näyttelijä luulee että tää on surullinen kohtaus kun toinen taas
kelaa että täähän on ironinen kohtaus ja ohjaajakaan ei oo osannut ratkasta että mitä tässä oikein tehdän.
ihan sama kuin musiikissakin.tällee äkkiä kelattuna. toinen asia on sitten kuinka helppo tollasia on huomata ja erotella esim ohjauksesta.
Voi jukranpujut, tätäkö sillä tarkoitetaan.
börjen mukaan kemioiden toimiminen liittyy siis aina seksuaaliseen värinään. Mutta MMM puhui jostain itkukohtauksesta? Ette taida itsekään oikein tietää mistä puhutte.
Mutta entäs jos jossain leffassa jonkun mielestä kemiat toimi hyvin ja jonkun mielestä ei toimineet yhtään? Kuka on väärässä?
börjen mukaan kemioiden toimiminen liittyy siis aina seksuaaliseen värinään. Mutta MMM puhui jostain itkukohtauksesta? Ette taida itsekään oikein tietää mistä puhutte.
Mutta entäs jos jossain leffassa jonkun mielestä kemiat toimi hyvin ja jonkun mielestä ei toimineet yhtään? Kuka on väärässä?
Ootko tosissas? Ei kukaan. Taiteen tehtävä on provosoida ajatuksia. Jos jonkun mielestä Timberlake on limainen homo, niin se kertoo varmaan jotain myös tästä katsojasta, eikä pelkästään elokuvasta tai näyttelijästä.